Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dunyadaisy35
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 30, 2015 om 12:34Bonprix, beetje vreemd..[quote=zoekster schreef op woensdag 30 sep 2015, 12:19]Ik bestel ook wel eens bij Bonprix. Het moet daar allemaal binnen de lijntjes lopen, anders zijn ze helemaal 'van slag'. Ook als je iets aan de klantenservice vraagt, krijg je vaak overal antwoord op behalve op de vraag.
Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat het op zich een betrouwbaar bedrijf is en de prijs kwaliteit verhouding is naar mijn menig goed.
Zelf kies ik altijd voor achteraf betalen, dan heb ik meer controle over alles. Het kost wel 90 cent extra, maar liever dat dan onrustig moeten wachten of je alles wel teruggestort krijgt.
Ik beaam het dat de prijs/kwaliteitsverhouding er prima is en heb ook nog nooit eerder een klacht over hun gehad, maar naast mij lees ik zo enorm veel klachten op dit moment.
En dat achteraf betalen is heel slim, dat is ook absoluut iets waar ik wat mee kan hierin heb ik mijn lesje wel geleerd.
Bedankt voor je antwoord. -
Sep 30, 2015 om 12:29Bonprix, beetje vreemd..[quote=dokun schreef op woensdag 30 sep 2015, 12:19]Sorry hoor maar ik vind het een raar onsamenhangend verhaal.
Het enige wat in deze belangrijk is, is of u uw geld waar u recht op heeft ontvangen heeft op uw bankrekening. En dat vermeld u niet eens.
Is het zo belangrijk of u 2 of 3 mails krijgt over het terug te ontvangen bedrag...?
Ja dit is belangrijk, want zo veroorzaak je verwarring bij de klant.
Mijn verhaal is geheel duidelijk.
Het geld heb ik nog niet ontvangen anders had ik mijn verhaal hier niet geplaatst.
Dat het komt wacht ik netjes af of alles vrijdag in orde is, maar daar gaat het hier niet om.
Als jij je klant zijn geld beloofd te retourneren, zal het mij een worst wezen of je me dit kenbaar maakt in 1 of 2 emails, maar dan moet je ze wel allebei sturen en niet slechts 1. Waarin 45.28 staat, maar dan ook de ander waarin de 19.71 staat vermeld. Dat bedoel ik ermee te zeggen. Hoop dat het nu duidelijk is.