Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: duvelke
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 10, 2014 om 12:33Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kostenVodafone heeft het in dit geval gelukkig netjes afgehandeld. Ik ben bij de KPN inmiddels tig mailtjes en brieven verder en nog niks opgeschoten. De app werktte niet, op de site stond geen dataverbruik, er is bij geen sms gestuurd bij 50 0f 80% verbruikt en zelfs de medewerkster van de klantenservice zag dat het internetverbruik nog op 0% stond. Dus maar weer mailen en schrijven.
-
Aug 3, 2014 om 00:00Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kosten@tiger1
Beste tiger1,
Niet iedereen heeft dataleer! Ik heb pas sinds april een smartphone en ben nog niet echt wegwijs in dataleerland. En het vreemde bij kpn is dat er dataverbruik op de rekeningspecificatie staat terwijl ik soms de hele dag via de wifi internet op mijn smartphone heb gebruikt.
Maar om even bij het onderwerp van deze vraag te blijven, @ spikman, kijk op consuwijzer.nl, daar staan verschillende voorbeeldbrieven op die je kunt sturen en ook diverse tips voor dit soort zaken. -
Aug 2, 2014 om 01:14Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kostenHet is niet alleen bij vodafone, ik heb hetzelfde probleem al sinds mei 2014 bij de kpn: al drie maanden geeft het dataverbruik 0% aan. Krijg ik de rekening, moet ik bijbetalen voor dataverbruik ! En bij extra kosten staat al die tijd NaN. Klantenservice gemaild: helaas, u moet de extra kosten betalen. Klantenservice gebeld: als ik hier op mijn computer kijk mevrouw staat in dataverbruik inderdaad op 0%. Kijk ik op mijn rekeningoverzicht: elke dag dataverbruik terwijl er dagen zijn dat ik continue wifi heb ! Is schijnbaar toch zeer moeilijk om storingen op te ( willen ) lossen.
Gelukkig heb ik met mijn smartphone elke maand meerdere keren een foto van het dataverbruik gemaakt. Ga nu de in bovenstaande berichten genoemde app installeren en op Consuwijzer een voorbeeldbrief over mijn klacht zoeken. -
Sep 3, 2013 om 00:06Schade door buurkatOok hier in de buurt hebben we onderhand meer zwerfkatten dan bv duiven !!! Gelukkig heb ik zelf een hond die ze wegjaagt, maar bij mijn buurvrouw lag de tuin ook behoorlijk vol met kattenstront. Bij een tuincentrum hier in de buurt hadden ze speciale planten tegen katten, een soort vetplant die ook nog mooi bloeit . Alleen stinkt de plant ontzettend. Zet hem dus niet bij je achterdeur in de tuin maar wat verder weg. Mijn buurvrouw heeft er nu 2 in de tuin staan en geen kat meer gezien ! Ik weet helaas niet hoe de plant heet maar bij een goed tuincentrum zullen ze dat wel weten.
Het zou toch van de zotte zijn dat jij je huis moet gaan barricaderen voor de kat van een ander!!! -
Dec 31, 2012 om 15:08halfjaarslenzenNog even een aanvulling op mijn reactie: de kosten voor deze lenzen kun je bij de meeste ziektekostenverzekeraars niet declareren!!!!!
-
Dec 31, 2012 om 15:07halfjaarslenzenIk draag al 30 jaar lenzen en koop ze al jaren bij Kruidvat. Maandlenzen zijn 15,99 per verpakking ( zitten 6 lenzen in dus voor een half jaar ) en ze hebben ook lenzen voor 3 maanden dan betaal je 6,25 per verpakking ( 1 lens ). Ze zitten prima, heb er nog nooit klachten over gehad.
-
Dec 3, 2012 om 17:55(Hoekbank)Mag de winkel blijven repareren ipv vervangenKijk even op consuwijzer.nl, daar staan voorbeeldbrieven op die je kunt sturen!
Succes! -
May 8, 2009 om 13:56heeft iemand eenig idee waar die mensen wonen dan kan ik er heen???
Als je via internetbankieren hebt betaald kun je proberen om het geld te storneren, dwz dat je de bank laat proberen het geld terug te halen. Hier is wel een bepaalde termijn aan verbonden. In het overzicht bij internetbankieren 9 als je in bent gelogd ) staat geld storneren tussen.
In ieder geval succes