Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: e-one
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 18, 2014 om 11:29Installatie Vodafone thuisMijn ervaring is ook bijzonder te noemen, Netjes online afgesloten, ovk binnen, echter kon ik nog niet een installatie afspraak inplannen, want dit kon pas na 2 weken?
eh, we/ ik heb toch de intentie om een samenwerking aan te gaan jullie leveren ik vraag?
Maar goed na 2 weken met installateur gesproken tbv afspraak.
op de website van vodafonethuis, mijn pagina, stond/staat oplevering op 6 november, dus ik had gezegd kom maar op 7 november langs tbv installatie. Maar nee, dat kon niet.
Reggefiber had 7 dagen nodig om de activatie een 'feit' te laten zijn.
Nou ok, kom dan maar 13 november.
Ik had strak gepland en de avond ervoor had ik voor het laatst, XMSnet.
Echter installateur kreeg het die donderdagmiddag niet voor elkaar.
(De installatie is ook een werkje van niks, 2x schroeven en kabeltje verbinden en in modem/router steken.)
Internet, en tv 'moet' ik nu zelf doen, ook dat vind ik geen probleem, maar was wel verplicht om installateur te laten komen. maar goed terug naar de installatie.
Dat kan, wel irri. , reggefiber heeft al week de tijd gehad, en de lijn is 'gewoon' goed.
Na jah, ik maak wel gebruik van hetgeen in hun eigen algemene voorwaarden staat Artikel 8 - Storingen en onderhoud: 8.3 Nadat jij de storing aan Vodafone hebt doorgegeven, onderzoekt en/of verhelpt Vodafone de storing zo spoedig mogelijk en/of treft zij een alternatieve voorziening.
Ik vraag netjes om een een alternatieve voorziening, iets als digitenne en een databundel voor m'n mobiel.
Maar dat blijkt er niet te zijn...? Ik moet maar 5 werkdagen wachten...
En dan zei ik , wat dan na 5 werkdagen en het is nog niet opgelost?
Daar kwam dus helemaal niks op.
Dit ligt toch echt bij vodafone en is 'simpel' te verhelpen door pas monteurs op pad te sturen als de lijn actief is gemaakt. Oftewel procedureel op te lossen. -
Sep 10, 2014 om 11:22LG Cashback actie nep ?Goedendag lezers,
Wilde het toch even laten weten dat ik, na 6 maanden (in juni) toch m'n geld (40,-) heb ontvangen
Had notificatie nog aan staan...
Het blijft sneu dat het zo lang moet duren.
Las dat klanten van Huawei (waarvoor hetzelfde bedrijf de uitvoering doet) het ook een ramp is.
Bij mijn Samsung tablet ging het velen malen sneller, logischer en prettiger.
Btw, weet iemand of kassa er inderdaad een onderwerp heeft ook gemaakt? (Of radar..)
Prettige dat verder -
Jan 2, 2014 om 12:55LG Cashback actie nep ?[quote=anoeklusseveld schreef op donderdag 19 dec 2013, 09:33]Hallo,
Nou ik heb ook gemaild, en heb 2 mailtjes terug van LG_care_center@lge.com.
Zij zeggen dat ik vandaag ook moet gaan bellen, tussen 1 en 5 uur. Dus ik ga dat ook doen.
Benieuwd of we dan verder komen...
Al wat gehoord?
Ik heb precies hetzelfde en ook gekocht bij Wehkamp Er staat bij de streepjescode toch echt NLD White-Whtie dus dat het imei nummer niet in de range zou zitten; beetje vreemd excuus.
Van de orginele website kreeg ik terug dat opsturen conform art. 4 vd voorwaarde voldoende is met extra screenprint. Ow en dat de verwerking dan wel langer zou gaan duren.