Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: eagleye
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 25, 2015 om 16:24Coulanceregeling 50/50 voor KPN schade[quote=pino123 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 15:53][quote=akkerdistel schreef op dinsdag 25 aug 2015, 15:11]Telefoon is een gebruiksvoorwerp, met een paar krasjes zou een scherm het niet mogen begeven.
Zoals ik het lees had het scherm het al begeven en is deze teruggekomen met krassen aan de binnenkant.
:) precies.
Ik heb de 35 euro onderzoekskosten betaald zodat ik het toestel terug kon krijgen.
Ik kreeg het terug met krassen a/d binnenkant, die er dus eerst niet waren.
Omdat KPN vind dat het niet te bewijzen is dat de schade (van krassen) bij hun is opgedaan, is de enige coulance regeling die ze voorstellen 50/50 voor het vervangen van het scherm.
Afgezien van het bedrag vind ik het raar dat ik dus er deels voor opdraai terwijl bij inname geen van ons beiden krassen hebben gedetecteerd op het scherm als reden van het niet functioneren van het scherm. Maar .... omdat de medewerker geen aantekeningen daarover heeft gemaakt, vind KPN dat het zelfs mogelijk is dat ik de "schuldige" ben en wil daarom geen ander "offer" doen. -
Aug 25, 2015 om 12:01Coulanceregeling 50/50 voor KPN schade[quote=tijger1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 00:15]U levert een toestel in voor controle? Controle op wat?
Verklaart die medewerker van de winkel zwart op wit dat er geen krassen op zaten?
Het scherm deed het niet meer. Omdat het nog geen jaar oud was, bracht ik het naar de winkel voor controle en/of reparatie indien dat viel onder de standaard hardware garantie (dus geen verzekering).
Medewerker heeft ernaar gekeken en verder ook niets opgemerkt en het opgestuurd voor onderzoek, met verzoek van terugkoppeling van evt reparatiekosten indien het niet viel onder de normale hardware garantie.