Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: eefbude
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 8, 2014 om 11:35Opzegging KPN na overlijdenIk heb vandaag terug gehoord van KPN.
Ze gaan het abonnement stopzetten per de datum van overlijden en het teveel gerekende bedrag terug boeken.
Conclusie: Wanneer je vrij zeker weet dat je in je recht staat, maar tegen wordt gewerkt door de klantenservice, dien een openbare klacht in via klachtenkompas van de consumentenbond en kijk wat daar uit komt. -
Oct 3, 2014 om 17:02Opzegging KPN na overlijdenIk heb een E-mail-adres en een telefoonnr gekregen van KPN. Niet te geloven wat er mogelijk is na een openbare te lezen klacht.
Ik krijg maandag antwoord over de mogelijkheden. Dus nog even afwachten. -
Oct 2, 2014 om 23:00Opzegging KPN na overlijdenEcht? Een telefoonnummer? Niet alleen voor mobiel of zakelijke klanten?
Waarom is het voor KPN zelf zo'n grote moeite om dit op hun site te zetten of voor hun medewerkers om te geven.
Ik heb de klacht op klachtenkompas gezet. Ben benieuwd naar de reactie.
Dankuwel voor de reacties allemaal. -
Oct 2, 2014 om 19:52Opzegging KPN na overlijdenDankuwel, ga ik doen.
-
Oct 2, 2014 om 19:51Opzegging KPN na overlijdenHeeft u toevallig nog een mail adres van KPN?
Ik heb gezocht naar een klachtenformulier op de site van KPN.
Hier kan alleen gebeld worden naar de klantenservice, dezelfde die niet vanuit het buitenland bereikbaar is. Of een brief gestuurd. Dus dat betekend nogmaals een aangetekende brief naar KPN sturen. Alleen heb ik dan geen garantie ooit bericht terug te krijgen als ze nog steeds weigeren naar een ander adres post te sturen. -
Oct 2, 2014 om 19:11Opzegging KPN na overlijdenJa, ze is 5 jaar geleden verhuist van haar huis naar een woonbegeleidingscentrum voor mensen met een handicap. De medewerker van KPN kon mij niet vertellen waarom er geen verhuizing was gedaan maar een nieuw abonnement was opgemaakt.
De bewindvoerder van de afgelopen jaren was in de veronderstelling dat er maar een abonnement liep van KPN. De bewindsvoering is gestopt op de datum van overlijden en het is aan mij om de zaken af te handelen.
Ik zou op dit moment al blij zijn als het abonnement opgezegd wordt vanaf de datum van overlijden. Vandaar dat ik mij afvraag of ze een abonnement op naam mogen laten lopen na het ontvangen van akte van overlijden, ook al is dit abonnement op een ander adres.
Mij leek het dat ze (op z'n minst) een brief zouden kunnen sturen naar een ander, eventueel bij hun bekend adres, zoals het woonbegeleidingscentrum. Volgens de medewerker niet.