Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: elma22
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 11, 2014 om 19:57bedrorven flesje actionGebeld had ik, maar er wordt niet opgenomen. En langsgaan, daar was ik te ziek voor gisteren. En verder lukt het me pas zaterdag ivm werk om er langs te gaan, dus daarom een mail naar Action zelf.
-
Mar 11, 2014 om 16:35bedrorven flesje actionWaarvoor ze excuus zouden moeten maken? Misschien omdat ik twee uur maagkrampen heb gehad. En omdat ik vind dat je kan verwachten dat de winkel goed spul verkoopt. Het rook verder niet raar, en de sluiting was ook goed, want die was bijna niet open te krijgen. En nee, er staat gewoon geen houdbaarheidsdatum op.
-
Mar 11, 2014 om 15:11bedrorven flesje actionAls er niet gereageerd wordt met op z'n minst excuses, dan zal ik zeker de Voedsel en Waren autoriteit inschakelen. Eerlijk gezegd had ik niet in eerste instantie naar de houdbaarheidsdatum gekeken, iets wat ik normaal gesproken wel doe. Maar mijn partner, mijn twee zoons en ik hebben het flesje bekeken, maar er staat geen houdbaarheidsdatum op.
-
Mar 10, 2014 om 23:30bedrorven flesje action[quote=elma22 schreef op maandag 10 mrt 2014, 23:28]Vandaag stukje gefietst, en even de action binnen gelopen voor een flesje drinken, coco mangosmaakt. Onderweg een grote slok genomen, en smaakte vies, en stroperig. Iets later werd ik misselijk en nog iets later kreeg ik vreselijk krampen. Snel naar huis gegaan, en zeker twee uur liggen kronkelen op bed vanwege heftige krampen. Voor het drinken was het drie uur geleden voordat ik iets had gegeten en gedronken, dus komt echt door dat flesje. Ik heb net een mail gestuurd, heb het flesje en de bon bewaard. Wat moet ik doen als ze niet reageren ( zoals ik veel lees op internet), en wat is de normale manier van afhandelen?
-
Mar 10, 2014 om 23:29bedrorven flesje actionIk wil nog even toevoegen, dat ik na die eerste grote slok, niet verder gedronken heb van dit goedje.