Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: elucia
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 7, 2014 om 11:06afgeprijsde jurkjes retourneren webwinkelHet geld is overgemaakt! Vind ik dan wel weer netjes. Iedereen bedankt voor reageren.
-
Oct 7, 2014 om 11:05afgeprijsde jurkjes retourneren webwinkelHet geld is overgemaakt! Vind ik dan wel weer netjes. Iedereen bedankt voor reageren.
-
Oct 2, 2014 om 16:28afgeprijsde jurkjes retourneren webwinkelNou......ik krijg mijn geld teruggestort....In een aanmatigende mail werd mij dit duidelijk gemaakt :
-dat het in deze tijd al moeilijk genoeg is, als webwinkel, om overeind te blijven
-dat ik er hopelijk geen genoegen in zou scheppen, om ze alsnog bekend te maken bij KASSA
-dat ze niet aan wanpraktijken doen bij ShalinaStyl, want vele vaste, tevreden klanten! (??????)
Dat het in deze tijd heel belangrijk is om ALLES voor je klanten te doen op het gebied van service, ontgaat deze NEP ondernemer kennelijk!
Bedankt voor alle reacties!
ShalinaStyl maakt een slechte beurt! -
Oct 2, 2014 om 16:20afgeprijsde jurkjes retourneren webwinkelNou......mijn geld wordt teruggestort....in een aanmatigende mail werd mij dit medegedeeld :
-dat het in deze tijden al moeilijk genoeg is als webwinkel om overeind te blijven
-dat ik er hopelijk nu geen genoegen in schep,om ze alsnog bekend te maken bij KASSA
-dat zij niet aan wanpraktijken doen,want....vele vaste tevreden klanten ( ????? )
Dat het er om gaat in deze tijd ALLES op het gebied van service voor je klanten te doen,om je zaak overeind te houden, ontgaat deze NEP ondernemer kennelijk.
Bedankt iedereen voor jullie antwoorden!
ShalinaStyl heeft een slechte beurt gemaakt!! -
Oct 2, 2014 om 11:46afgeprijsde jurkjes retourneren webwinkelIedereen alvast bedankt voor reageren.Het is webshop ShalinaStyl, ,een nederlandse website.
Van KASSA en de Belbus heb ik precies dezelfde reaktie gehad, als hierboven. Heb ShalinaStyl wederom aangeschreven, nu wachten op reaktie. Wordt vervolgd