Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: energiedirect
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 14, 2014 om 20:15Energiedirect betaalt niet terug@rubenruben,
Vervelend om te horen dat je het tegoed nog niet hebt ontvangen. Ik help je graag verder om dit probleem op te lossen.
Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar onlineservice@energiedirect.nl. Vermeld daarin je klantnummer, je postcode en huisnummer en een kopie van je bericht op dit forum. We pakken het dan zo snel mogelijk voor je op en nemen contact met je op.
@Jan-w,
Fijn om te horen dat je weer klant bent geworden en tevreden bent met hoe het nu gaat.
Met vriendelijke groet,
Ralf -
Apr 8, 2014 om 15:27contract energieBeste swart1949,
Ik wil je graag helpen om te controleren of je de opzegvergoeding van je vorige leverancier kan claimen.
Kun je in een bericht naar onlineservice@energiedirect.nl je postcode en huisnummer of klantnummer sturen? Dan kan ik je de juiste informatie verstrekken.
Groetjes Shifayz -
Apr 5, 2014 om 17:33jaarnota klopt nietBeste klant,
Vervelend om te horen dat je al zo lang moet wachten op een oplossing.
Het corrigeren van een normale jaarnota is geen probleem. Gezien het feit dat je al zo lang moet wachten, vermoed ik dat de beginstanden niet correct zijn en we hierover moeten onderhandelen met een andere leverancier.
Het aanpassen van een voorschotbedrag in Mijn energiedirect.nl is om je te beschermen alleen mogelijk binnen bepaalde marges. Als je aan ons uitlegt waarom je een bepaald bedrag wilt betalen, is het geen probleem om je voorschotbedrag daarin aan te passen.
Graag ontvang ik een kopie van je vraag via een e-mail aan onlineservice@energiedirect.nl. Daarbij hebben we minimaal je klantnummer en/of postcode en huisnummer nodig zodat we je beter kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Ralf -
Dec 28, 2013 om 09:17energieleverancierBeste Postbus 7044,
Naar aanleiding van het klantnummer dat je hebt vermeld bij je bericht heb ik gekeken naar wat er gebeurd is.
Uit je gegevens blijkt inderdaad dat we het voorschotbedrag hebben ingeschaald op € 2,- per maand op het moment dat we gestart zijn met leveren. We maken deze berekening op basis van het verwachte verbruik dat we ontvangen van de netbeheerder. Dit verwachte verbruik moeten we hanteren. We hebben je hierover een e-mail gestuurd met daarin het voorstel van € 2,-. Het staat je natuurlijk vrij om zelf het voorschotbedrag te veranderen.
Pas een maand voordat we de jaarnota op zouden maken is het voorschotbedrag verhoogd naar € 10,-. Ik kan verder ook geen eerdere correspondentie vinden over het voorschotbedrag. Voor het bedrag van de jaarnota heb je met ons een betalingsregeling kunnen treffen. Deze ben je echter niet nagekomen. Je dient dan in 1 keer het gehele bedrag te betalen. Omdat je dit niet na bent gekomen hebben we het contract moeten beëindigen.
Mocht je opnieuw klant willen worden van energiedirect.nl dan dien je inderdaad een borg te betalen. Ik raad je dan ook aan om zo snel mogelijk contact te zoeken met een leverancier die geen of minder borg vraagt.
Met vriendelijke groet,
Ralf -
Aug 14, 2013 om 22:52energiedirectBeste A.Aiitalla,
Wat een vervelende situatie, hier wil ik je graag mee helpen.
Wil je in een e-mail naar onlineservice@energiedirect.nl je klantgegevens sturen?
Dan nemen we contact met je op.
Groetjes Renske -
Feb 12, 2013 om 13:54Overgestapt naar EnergiedirectHallo Jeffrey,
Zou jij je NAW-gegevens naar onlineservice@energiedirect.nl willen sturen? Dan kijk ik voor je na hoe het staat en neem ik contact met je op.
Groetjes Natascha -
Dec 3, 2012 om 12:27NuonBeste mevrouw, meneer,
Ik heb per ongeluk een verkeerd e-mail adres doorgegeven. Het juiste e-mail adres is: onlineservice@energiedirect.nl.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
^Desiree van energiedirect.nl -
Dec 3, 2012 om 11:13NuonBeste mevrouw, meneer,
Ik begrijp dat je graag terug wilt overstappen naar energiedirect.nl. Misschien kan ik je hierbij verder helpen. Kun je je gegevens doorsturen naar onlineserviceteam@energiedirect.nl? Dan kijken we na wat de mogelijkheden voor je zijn.
Voor een nieuwe aanmelding kun je ook altijd vrijblijvend contact opnemen via ons gratis telefoonnummer 0800-1616.
Met vriendelijke groet,
^Desiree van energiedirect.nl -
Nov 17, 2012 om 16:16overstap energie directBeste John,
Vervelend om te horen dat je onverwachts veel hebt moeten bijbetalen. Ik kijk graag voor je na wat er precies is gebeurd. Wanneer je je persoonlijke gegevens en een kopie van je bericht stuurt naar onlineservice@energiedirect.nl kijken we het voor je na.
^Ralf van energiedirect.nl. -
Nov 17, 2012 om 15:02Allesoverbesparen.nl geeft advies in eigen voordeel[quote=miekmol schreef op zaterdag 17 nov 2012, 10:14][quote=energie:direct schreef op vrijdag 16 nov 2012, 15:45]Beste Miek,
Energiedirect.nl werkt inderdaad samen met deze partner. Ik heb je klacht doorgegeven aan de betreffende afdeling bij ons. We zullen uitzoeken hoe de werkwijze is en hoe het komt dat een afspraak niet is nagekomen. Bedankt voor je feedback.
Fijn weekend.
^Ralf van energiedirect.nl
Ralf, het is fijn dat je hier iets aan wilt gaan doen.
Normaal gesproken kun je geen nieuwe klant worden als je afgelopen jaar al klant bent geweest. Volgens Allesoverbesparen.nl kan dat wel. Ik houd er niet van om over te stappen als er een boete moet worden betaald, ik ben vanaf juli bij Energie Direct weg, en stap elk jaar over en zoek dan goed uit, waar ik het meeste voordeel kan halen. Ik heb nu stroom voor 16,05 cent en dat is wel zeer voordelig. Jullie vastrecht is ook weer veel duurder.
Ik heb in elk geval totaal geen vertrouwen meer in Allesoverbesparen.
Ik vind het misleidend.
Graag zou ik hier nog een reactie van je willen zien, als je meer weet over hun handelswijze en benadering.
Bedankt en voor jou ook een fijn weekend,
Beste Miek,
Als je het afgelopen jaar al klant bent geweest, kun je jezelf wel opnieuw aanmelden bij ons. Het ligt eraan op welke wijze de aanmelding gebeurt of de opzegvergoeding wordt overgenomen. Als er namelijk een actie met een bepaald energietegoed wordt aangeboden, vermelden we bij die actie ook niet dat we een opzegvergoeding van de vorige leverancier overnemen. Als je jezelf aan de telefoon bij allesoverbesparen.nl had aangemeld, had je de opzegvergoeding bij ons wel kunnen declareren.
De betreffende afdeling heb ik inmiddels van je klacht op de hoogte gesteld. Zij pakken dit op met allesoverbesparen.nl.
^Ralf van energiedirect.nl