Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: energiewacht
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 11, 2014 om 14:32Energiewacht Essent 8 jarig contract?Beste Machteld Amira,
Vervelend dat de voorwaarden van het huurcontract dat je vriend met Energiewacht heeft afgesloten niet helemaal duidelijk zijn.
Ook betreuren wij het feit dat het niet is gelukt om via telefoon of e-mail antwoord op je vraag te krijgen.
Wij zouden het fijn vinden om hier alsnog contact met je over op te nemen. Zou je ons een e-mail willen sturen met de gegevens van het adres waar de kachel staat? Dan nemen wij deze kwestie in behandeling.
Je kunt mailen naar info@ewacht.nl t.a.v. Webcare.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten, namen het Webcare Team
Energiewacht
^TR -
Sep 12, 2013 om 14:08Automatische overname van serviceabonnement CVketel bij koop nieuwe woning?Beste meneer Oldenkamp,
Graag komen wij met u in contact naar aanleiding van uw vraag.
Wilt u uw gegevens (postcode, huisnummer en telefoonnummer) mailen naar webcare@ewacht.nl?
Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.
Bedankt.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Energiewacht -
Feb 7, 2013 om 12:28Aanhoudende storingen leaseketel EnergiewachtGeachte heer/mevrouw Bert_Rianne,
Wij begrijpen dat u hinder ondervindt van een CV-ketel waarbij sprake is van een terugkerende storing. Via uw bericht kunnen wij niet direct herleiden of u klant bent bij ons of bij een van onze partners. Graag komen wij met u in contact om dit uit te zoeken. Kunt u uw contactgegevens versturen naar: webcare@ewacht.nl?
Wij zullen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Energiewacht