Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ennasuz
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 29, 2015 om 14:20HelloFresh niet verzenden toch betalenBeste Richard,
Ik heb hetzelfde probleem met Hello Fresh en mij is dezelfde 'oplossing' aangeboden. In mijn geval was het zo dat toen ik mijn box wilde pauzeren en op de link in hun e-mails klikte, ik op een pagina terechtkwam waarop stond 'Uw lidmaatschap is gedeactiveerd'. Ik ging er dus vanuit dat dit het geval was (meerder keren gecontroleerd). Toen kreeg ik plotseling een mailtje dat de levering van mijn box gepland stond voor maandag. Niet alleen stond de box me niet aan, hij bevatte ook nog twee allergenen voor mijn man, dus deze box was voor ons geen optie. Meteen contact opgenomen met HelloFresh, in de verwachting dat ze dit klantvriendelijk zouden oplossen. Nee dus. Mij werd medegedeeld dat ik kennelijk twee 'slapende' accounts had (ooit eens een kortingsbon gebruikt en daarna opgezegd) en één actieve. De manier waarop je bij het actieve account kwam, was heel onduidelijk en ondoorzichtig. Ze veranderen ook voortdurend de site, waardoor de pagina er steeds anders uitziet. Ze hadden totaal geen begrip voor de situatie. Ik mocht de box ook weggeven of de helft betalen in geval van donering aan de voedselbank. Heb mijn lidmaatschap inmiddels ook opgezegd.