Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: erikjande10
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 27, 2015 om 21:04tele2Mahadma,
Wij zijn bewust wat een contract inhoudt,maar alsnog bedankt voor t wijzen op rechten en plichten.
Misschien zal er in de algemene voorwaarden van tele2 iets bruikbaars zitten waar wij wel iets mee kunnen -
Jan 27, 2015 om 20:44tele2Ik heb alle apparatuur wel degelijk op de juiste manier aangesloten,anders zouden wij helemaal niks kunnen zien op tv .
terwijl we de eerste 35 min wel van onze tv hebben kunnen genieten.
Jammer genoeg vanaf dat moment geen tv en zeer trage internet verbinding tot zelfs geen internet verbinding.
Wat ik erg raar vind is dat we vanaf de 22e "zogenaamde"verbinding hebben en nu 5 dagen later nog steeds niks is opgelost en na deze week het verdomd moeilijk is om tele2 op te zeggen.
Het zou toch niet zo kunnen zijn dat hard werkende Nederlanders,een jaar lang aan iets vast zitten wat ze helemaal niet willen en daar na 1 week al achter komen? -
Jan 27, 2015 om 17:58tele2Edrick3
Nee wij hebben nog geen beeld, ook het internet Is erg traag. Dus ze leveren niet wat ze beloven.
Kan een monteur krijgen die ik dan moet betalen, terwijl ik zelf monteur ben??
Alles Is correct aangesloten en ook met kabel rechtstreeks op de tv decoder nog geen beeld