Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ester1978
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 2, 2015 om 21:32Slechte service fietshokje.nlHet zal niemand verbazen dat ik nooit iets van t fietshokje heb gehoord.
Klacht blijft onopgelost.
Voor mij is alles nu wel gezegd rondom t fietshokje.
Hier laat ik het bij. -
Feb 20, 2015 om 13:57Slechte service fietshokje.nlDe feiten nog even op een rijtje:
1. Fiets besteld en geleverd in augustus 2014
2. Direct melding gemaakt van de schade inclusief foto
3. Fietshokje geeft aan de klacht op te pakken en op te lossen
4. Na verschillende e-mails reageert de vervoerder. Deze geeft aan de klacht met fietshokje te bespreken en fietshokje zou een oplossing aandragen
5. Nooit meer iets van het fietshokje of de vervoerder gehoord, ondanks andere e-mails van mij (tot februari 2015) in deze e-mals staat letterlijk mijn wens om de fiets retour te nemen
6. In de e-mail van februari 2015 geeft het fietshokje aan niet te begrijpen waar ik me druk over maak, het is immers een goedkope fiets, wat maakt een kleine beschadiging uit? Daarna biedt het fietshokje aan de fiets retour te willen nemen, mits deze niet gebruikt is. Zoals iedereen zich voor kan stellen is een half jaar na datum de fiets wel gebruikt. Dus is dit geen oplossing.
7. Van een x-bedrag terugstorten is nooit sprake geweest, hier sta ik zeker open voor. Ik wacht de claim al een half jaar af. -
Feb 6, 2015 om 22:06Slechte service fietshokje.nlThx, ik ga me daarin eens verdiepen.
Mijn oog valt nu op de website op de beoordelingen van klanten.
Dit gebeurt via trustpilot. Maar hij heeft een plaatje van het cijfer 8,9 geplaatst en enkele reacties van trustakte gekopieerd.
Als je op trustpilot kijkt, dan zie je dat er heel veel andere beoordelingen zijn en het tevredenheidscijfer een stukje lager uitvalt. Best misleidend!