Antwoorden gegeven door: evasst
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 5, 2005 om 21:24kunststof kozijnen /deuren
hallo Joshua
Wij hebben ook pas nieuwe kunstof kozijnen aan geschaft heel veel georienteerd en hebben na veel onderzoek onze kozijnen in duitsland gekocht daar zijn nl de eisen veel hoger dan in nederland en ze zijn ook nog eens een stuk goedkoper dan in nederland bij ons scheelde het bijna de helft.
Je moet letten op een politie keurmerk, datum van aanschaf moet ik het glas verwerkt zijn en je moet letten op het rendement van het glas.
Wij hebben gekozen voor hr++ glas dat heeft een hoog rendement.
Verder hebben we een houtnerf in het profiel dit word in nederland via een folie op het kozijn geplakt als je dus een beschadeging aan de folie hebt komt er water onder en gaat de folie loslaten. In duitsland word dat motief in het kozijn zelf gestanst dus er kan niets mee gebeuren. Na veel huizen bekeken te hebben met pas geplaatste kozijnen bleek ook het duitsbedrijf stukken netter te werken.
Wij zijn er zeer tevreden mee en zouden het nog eens doen als het moest.
Succes met de keuze voor meer informatie mag u mij gerust mailen
-
Jun 17, 2004 om 19:58zakkie blauw...Je kan ook een kunstgebit tablet proberen, deze zou de zelfde
werking hebben volgens het tv programma "hoe schoon is jouw
huis"succes ermee.
Groetjes Assie -
Jun 16, 2004 om 17:25bonkende geluiden bij schakelenHet bonkende geluid zou zomaar van een niet goed gemonteerde uitlaat
zijn. Wanneer de uitlaat niet lekker in het midden van de tunnel zit
worden de motorbewegingen (dat overigens heel normaal is) doorgegeven
aan de chassis van de auto. Dus de uitlaat geeft de motorbewegingen,
die veroorzaakt worden door toerentalwisselingen tijdens schakelen,
door aan de chassis. Dit veroorzaakt vaak een bonkend geluid. Met het
schakelen van 1 naar 2 zijn de motorbewigingen het heftigst en bij vlot
optrekken zal dit ook voorkomen bij schakelen van 2 naar 3.
Ik zou dus naar de dealer gaan met de vraag dat ze eens kijken of de
uitlaat aan alle kanten evenveel ruimte heeft ten opzichte van de
chassis. Is dit niet het geval, dan moeten ze het maar uitlijnen en is
de oorzaak van het bonken waarschijnlijk weggenomen.