Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ewilleme
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 25, 2015 om 16:28reparatie nieuwe Samsung S4Twee maanden na aankoop en na de tweede reparatiepoging (printcomponent vervangen en software update) werkt de S4 nu twee weken naar behoren. Wij hopen dat de problemen nu verholpen zijn.
-
Mar 7, 2015 om 22:29reparatie nieuwe Samsung S4Hoi samsungs4mini,
Nogmaals dank voor je info. Na de reparatie kijken we verder. -
Mar 7, 2015 om 19:16reparatie nieuwe Samsung S4Hoi samsungs4mini,
Bij de eerste reparatie is volgens opgave nieuwe software op de s4 gezet. Ik had een foto gemaakt van Toestel-Info. De orginele kernelversie was van september 2014 (3.4.0-2882604) en vervangen door januari 2015 (3.4.0-4051518). Dat bedoel je waarschijnlijk? -
Mar 7, 2015 om 18:20reparatie nieuwe Samsung S4Beste samsungs4mini,
Dank voor je reactie. Wij hebben de S4 al verschillende keren teruggezet naar fabrieksinstellingen en er alles opnieuw opgezet. Dit heeft het spontane uitgaan niet verholpen. De accu van mijn werk S4 hebben we ook geprobeerd, dit hielp ook niet. Hij is nu nog steeds (alweer bijna 2 weken) onderweg voor de tweede reparatie poging. Na de reparatie kijken we verder. -
Mar 4, 2015 om 21:16reparatie nieuwe Samsung S4Beste endemion,
Dank voor je reactie. Bij ons vorige abonnement hadden we een S3 met ongeveer dezelfde Apps deze heeft de gehele abonnementsduur zonder problemen gefunctioneerd. Mijn werktelefoon is ook een S4. hier staan veel meer apps op en dit toestel werkt zonder problemen. -
Mar 3, 2015 om 17:54reparatie nieuwe Samsung S4Hallo edrick3,
Dank voor je reactie. We hebben Consuwijzer gelezen en een voorbeeld brief gedownload.
Wat een redelijke termijn voor repareren is is ons niet helemaal duidelijk. We wachten in ieder geval nog even tot na de tweede reparatie (misschien goed hersteld?). Nog even op Vodafone terug te komen. Wij hebben via internet bij Vodafone een abonnement met toestel gekocht. De service gaat via de Vodafone winkel. We kregen geen leen toestel van de Vodafone winkel omdat wij de telefoon via het internet gekocht hadden en geen vervangtoestelverzekering hebben afgesloten. Als we de koop in de Vodafone winkel hadden afgesloten dan hadden we wel een leentoestel gekregen. Raar dat voor een nieuw slecht werkend toestel buiten je schuld om een vervangtoestelverzekering nodig is.
Super klant onvriendelijk.