Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fakehaak
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 21, 2010 om 17:24clickandbuy terreurGeweldige tip! Ik heb het verschuldigde bedrag direct overgemaakt.
Dit is wel de eerste en de laatste keer dat ik van hun diensten gebruik maak zeg... Ik moest toch maar eens een creditcard gaan aanvragen.
Nogmaals hartelijk bedankt! -
Oct 21, 2010 om 16:30clickandbuy terreurIk heb ondertussen ook even verder gekeken op de site van kassa en diverse andere fora, en gemerkt dat die bol staan van klachten over deze firma.
Kennelijk is de consensus dat ik niet echt een poot heb om op te staan aangezien ik als gebruiker de algemene voorwaarden heb ondertekend, maar ik vraag me af hoe legaal dit is als het bedrijf volledig incommunicado is. -
Oct 21, 2010 om 16:27clickandbuy terreurHey Freya, dank je voor je snelle reactie.
Ik heb de overschrijving van €0.01 nooit ontvangen. Ik ben door collega's geinformeerd dat dat de manier is om te valideren, tijdens het registratieproces bij C&B ben ik hier niet op gewezen.
Ik heb op hun website gezocht naar methodes om met ze in contact te komen, maar daar worden de zelfde mogelijkheden geboden als in de mail die zie me stuurden:
Webformulier op http://www.clickandbuy.com/NL/nl/wasist/kontakt.html.
Email via service@nl.clickandbuy.com of
Telefoon via 0900-777 333 0.
Alle drie de methodes zijn afgesloten. Ik heb op hun website ook overal gezocht naar een rekeningnummer zodat ik de verschuldigde €2,49 zelf over kan maken, zodat ik in ieder geval een bewijs heb dat ik te goeder trouw ben, maar helaas heb ik ook dat niet kunnen vinden.