Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fara74
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 8, 2015 om 12:11Moet ik verzendkosten betalen bij defect product[quote=fara74 schreef op donderdag 8 okt 2015, 11:15]Ik heb bij wehkamp een tv besteld. 29.95€ verzendkosten betaald. Op de website staat dat het product door de bezorger wordt uitgepakt en op schade wordt gecontroleerd. Tv werd bezorgd door postnl, maar voor de deur afgegeven. Ik vroeg nog wordt het nog gecontroleerd, maar nee. Postnl doet dit niet. Ok, uitgepakt en ja hoor, scherm was kapot. Gelijk wehkamp gebeld en de situatie uitgelegd. Wehkamp zei dat het product uitgepakt moest worden door de bezorger. Ook de behandeling van het omruilen was ik niet tevreden over. Ik heb hierop alles bij wehkamp geannuleerd. Maar krijg ik dan mijn verzendkosten terug. Ik begreep dus van niet, maar ze zouden kijken. Mijn geld voor de tv krijg ik wel terug. Ik zou dan verzendkosten moeten betalen voor een defect product
Ps. Net bericht gehad van wehkamp dat ik mijn verzendkosten terug krijg. Maar het product had wel gecontroleerd moeten worden door de bezorger. Ze gaan hierover een klacht indienen. Ik vind het ook raar dat postnl dit behoort te doen. Ga toch ergens anders een tv halen. Beetje rare nasmaak aan over gehouden.