Antwoorden gegeven door: feenstramede
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 1, 2021 om 14:32Feenstra
Beste meneer, mevrouw Veenendaal,
Allereerst willen wij u bedanken voor uw bericht. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij zullen op korte termijn een monteursafspraak inplannen om de situatie ter plaatse te komen bekijken. Uiteraard hopen wij dit samen met u zo snel mogelijk op te kunnen lossen.
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare
-
Jun 29, 2021 om 15:03Welk recht hebben wij bij een huurovereenkomst CV ketel firma Feenstra
Beste meneer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Spijtig om te vernemen dat u al enige tijd problemen ondervindt met de huurketel. Graag kijken wij voor u na wat de mogelijkheden zijn. Om dit te kunnen doen ontvangen wij graag een e-mail aan webcare@feenstra.com met uw adresgegevens. Zodra wij deze e-mail van u hebben ontvangen zullen wij de kwestie nader bestuderen.
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare
-
Feb 5, 2019 om 11:58CV ketel gekocht met 2 prijzen incl of excl onderhoudscontract
Beste meneer Van der Molen,
Naar aanleiding van uw bericht, reageren wij als volgt. Klaarblijkelijk is het een en ander niet duidelijk. Via deze weg leggen wij graag uit hoe de vork in de steel zit.
In geval van koop van een cv-ketel zijn er twee opties 1) kopen met onderhoudsabonnement en 2) kopen zonder onderhoudsabonnement.
Optie 1:
Indien een cv-ketel wordt gekocht met onderhoudsabonnement is de aanschafprijs lager. Dit heeft te maken met het volgende. Het verschil tussen de aanschafwaarde zonder onderhoudsabonnement en aanschafwaarde met onderhoudsabonnement wordt over de periode van twee jaar betaald aan ons. Dit houdt in dat de kosten van de cv-ketel uiteindelijk, na het verstrijken van twee jaar, gelijk is aan de aanschafwaarde van de cv-ketel zonder onderhoudsabonnement.
Optie 2:
De kosten van de cv-ketel zonder onderhoudsabonnement is gelijk de kosten van de cv-ketel met onderhoudsabonnement. Echter dient daarbij wel een kanttekening gemaakt te worden namelijk, na het verstrijken van een periode van twee jaar.
Wat is dan het verschil? In beide gevallen heeft u garantie van twee jaar conform de uitsluitingen van de fabrikant. Echter met onderhoudsabonnement bent u ook verzekerd van een dekking op de onderdelen welke niet onder de dekking van de fabrieksgarantie valt. Wij zijn een onderneming welke haar klanten hoog in het vaandel heeft staan en doet ook haar uiterste best om de dienstverlening voort te zetten.
Te allen tijde zijn wij open en transparant geweest in onze communicatie. Het is jammer dat u het gevoel heeft dat wij u misleiden. Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar webcare@feenstra.com
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare
-
Jul 10, 2017 om 12:03Feenstra Cv Huur
Geachte heer Winkels,
Naar aanleiding van uw bericht waarin u uw onvrede uit over de dienstverlening van ons met betrekking tot de huurovereenkomst reageren wij als volgt.
Wij kunnen ons voorstellen dat na een verhuizing je moeite hebt met de hoge kosten. Bij een verhuizing zijn de oude bewoners ten alle tijden verantwoordelijk voor de huurovereenkomst wat door middel van een wijzigingsformulier wordt overgedragen met als bijlage de algemene voorwaarden. Wij zijn hier open en transparant in geweest.
De nieuwe verhuurpropositie die vanaf oktober 2016 is ingegaan staat op zichzelf en het is niet mogelijk om je huidige huurovereenkomst om te zetten naar de nieuwe. Zo simpel is dat niet.
Helaas kunnen wij geen gehoor geven aan door u gewenste oplossing.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare
-
May 29, 2017 om 11:29Feenstra
Geachte mevrouw M***,
Allereerst vinden wij het vervelend te vernemen dat u, na jarenlang een tevreden klant te zijn geweest, bij de aanschaf van uw nieuwe cv-ketel een minder prettige ervaring met ons heeft.
Graag leggen wij u uit wat bij ons de mogelijkheden zijn voor de aanschaf van een veilig geïnstalleerde cv-ketel.
In geval van koop van een cv-ketel zijn er bij ons twee opties, namelijk:
1) kopen met onderhoudsabonnement en
2) kopen zonder onderhoudsabonnement.
Indien een cv-ketel wordt gekocht met onderhoudsabonnement is de initiële aanschafprijs lager. Dit heeft te maken met het volgende: u betaalt de niet direct doorbelaste kosten verspreid over de eerste twee jaar.
U kunt ons een bericht versturen via webcare@feenstra.com met uw contactgegevens, zodat wij inhoudelijk kunnen reageren op uw bericht. Op basis van uw gegevens kunnen wij u uitleggen wat de beweegredenen van onze monteur geweest zijn om u te adviseren een nieuwe cv-ketel aan te schaffen en uw eventuele verdere vragen beantwoorden.
Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare
-
May 9, 2017 om 16:01Feenstra en de debiteurenGeachte heer, mevrouw,
Ik vind het vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over ons.
Wat zonde dat u een slechte ervaring heeft met onze betalingssysteem. Daarvoor mijn veronderschuldiging.
Ik hoop dat u op ons bericht wil reageren en ik u op die manier verder kan helpen. Als u er nog voor openstaat om dit onderwerp wederom aan te snijden om het goed te kunnen afsluiten, dan verneem ik dit graag.
U kunt uw e-mail richten naar webcare@feenstra.com onder vermelding van Kassa forum huishouden en ernergie.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare -
Dec 21, 2015 om 14:32Overzicht storingen CV-ketel opvragenGeachte mevrouw H****,
Na aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact gehad. Tijdens dit gesprek heeft u ook aangegeven dat u graag de storingsmeldingen die u zelf bij Feenstra heeft gedaan wil ontvangen. Ik heb de meldingen die u vanaf 2013 bij ons heeft gedaan gemaild.
Daarnaast heeft u ook aangegeven dat er nog een afspraak ingepland moest worden voor het vervangen van leidingwerk en het plaatsen van een radiator. Wij hebben dan ook contact opgenomen met de betreffende afdeling binnen onze organisatie en deze afspraak is gelijk voor u ingepland. Wij hebben u geinformerd over deze afspraak.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mailen naar Webcare@feenstra.com.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare ^SK -
Dec 18, 2015 om 13:20Hoe vaak mag een cv-ketel kapot gaan? Remeha calenta 28c
Beste Simlockvrij,
Erg vervelend dat u vanaf de plaatsing van de cv-ketel alleen maar problemen ondervindt aan de installatie.
Remeha garandeert dat zij aan de hoogste eisen van betrouwbaarheid voldoet. Vanaf het moment dat uw Remeha-ketel is geïnstalleerd, geven zij twee jaar volledige garantie op alle onderdelen van hun cv-ketels met uitzondering van slijtage-onderdelen. Op de meeste warmtewisselaars van deze cv-ketels verlenen zij tien jaar garantie. De fabrieksgarantie heeft uitsluitend betrekking op de onderdelen en niet op de arbeids- en voorrijkosten van de installateur.
Wij kunnen uit uw bericht opmaken dat u uw onderhoudscontract niet bij Feenstra heeft lopen, maar bij de firma Warmerdam. Helaas kunnen wij u op dit moment niet verder helpen, mocht u vragen hebben dan kunt u altijd een e-mail sturen naar webcare@feenstra.com.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare ^SK
-
Jun 19, 2015 om 10:43FeenstraGeachte heer/mevrouw,
Wij begrijpen dat het vervelend is. Helaas kunnen wij niet afwijken van de algemene voorwaarden en het contract zoals u die bent aangegaan.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons dagelijks bereiken op het telefoonnummer:
088-8455000. Onze medewerkers staan u graag te woord.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare ^TB -
Jun 19, 2015 om 10:22Nuon /FeenstraGeachte heer/mevrouw,
Na het lezen van uw bericht kan ik mij voorstellen dat de gang van zaken wat vragen bij u oproept. Het is niet onze bedoeling om een ontevreden gevoel bij u te creëren.
Graag ontvangen wij uw gegevens (postcode, huisnummer en eventueel telefoonnummer) per e-mail. U kunt uw e-mail richten naar webcare@feenstra.com onder vermelding van Vara forum geldzaken & recht.
Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen zullen wij u nader berichten.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare ^TB