Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: feyza
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 29, 2014 om 12:05Keuken al voor de zoveelste keer uitgesteld...Sorry mensen heb niet meer kunnen reageren. Bedankt voor de reacties, had ze al wel gelezen maar vergeten te beantwoorden.. Het is gelukkig goed gekomen, afgelopen woensdag is de keuken gekomen en de klusser heeft hem al bijna ingebouwd, helaas hebben ze kabels voor de oven en schroefjes niet meegeleverd maar daar kunnen we mee leven.. De keuken is er en we zijn blij. :) ps; ons huisje is super mooi geworden :)
-
Nov 21, 2014 om 17:06Keuken al voor de zoveelste keer uitgesteld...[quote=zoekster schreef op vrijdag 21 nov 2014, 17:01]U had er niet bij gezegd dat dit via een woningbouwvereniging ging. Ook heeft u niets verteld over de extra korting.
Als u niet volledig bent in uw vraagstelling, dan kunt u geen correct antwoord verwachten.
Ik krijg zo geen inzicht wie waar verantwoordelijk voor is. Hopelijk komt de keuken dan 27 november.
Ik heb wel gezegt dat ik een compensatie krijg met de prijsgroep, zie 6november.
Enige wat ontbrak in me verhaal was inderdaad dat de keuken bedrijf geregeld is door de woningbouw en dat de woningbouw een deel vergoed is niet van toepassing over de zaak.
Het gaat om het feit dat de keuken er nog niet is, en niet om wie de eigenaar van de woning is. Toch?
Maar goed, bedankt voor uw reactie. Ik zal wat tips erin meenemen. -
Nov 21, 2014 om 16:52Keuken al voor de zoveelste keer uitgesteld...[quote=zoekster schreef op vrijdag 21 nov 2014, 16:27]U laat veel te veel van de verkoper afhangen. U moet zelf een termijn stellen. Doe dit per mail.
U stelt dat de keuken op 27 november moet zijn geleverd. Wordt die datum niet gehaald, dan gaat u over tot ontbinding van de overeenkomst of u gaat over tot het eisen van een schadevergoeding wegens het niet nakomen van de levering vanaf 27 november.
U kunt dan denken aan restaurantkosten. U kunt vanzelfsprekend niet buiten blijven koken.
Verzoek om een schriftelijke reactie (dit kan ook per mail)
U neemt nu het heft in handen. U had overigens de koop mogen ontbinden op het moment dat de hoogglans in matglans overging.
Heeft u al een aanbetaling gedaan? Niets (meer) betalen totdat de keuken helemaal naar tevredenheid is geïnstalleerd.
Dat durf ik dus niet te doen, schadevergoeding verhalen bij hen. Of wellicht bij de woningbouw.. Ik heb een extra korting geëïst naast het verlagen van de prijsgroep, neen ik heb gelukkig nog niets aanbetaald, de woning is van de woningbouw (wij zijn de huurder) we waren bereid om meer te betalen voor de keuken en de woningbouw geeft een kleine deel.
Ik heb nu gezegt dat ik op de bevestiging wacht en op de korting die ze zullen aanbieden, ik wil heel graag ontbinden maar dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen bij een nieuwe keukenbedrijf en daar heb ik helemaal geen zin in. Ik ben radeloos. De bevestiging van de fabriek is er ook nog steeds niet...... -
Nov 21, 2014 om 16:04Plotseling malware?Haha heel mooi gompy.. Goedso!:)
-
Nov 21, 2014 om 15:26Plotseling malware?met een hyperlink, klik hier voor uitleg hoe dat werkt :
http://www.qassagroup.com/nl.html -
Nov 21, 2014 om 15:24Plotseling malware?Misschien helpt dit jou uit de voeten, Ik krijg deze mail van Qassa zojuist :
Momenteel hebben leden die gebruik maken van de virusscanner software Avast problemen met de Qassa website en mailings.
Het is eenvoudig op te lossen door Qassa als veilig in te stellen