Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fijvan
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 21, 2015 om 16:37geen diensten maar wel nota van provider Caiway (vervolg)[quote=aurora1 schreef op dinsdag 12 mei 2015, 18:30]Wat stond in de brief die u volgens Ziggo klik hier heeft ontvangen?
Wat stond in het contract dat u destijds met Ziggo afgesloten had en wat stond in de bevestigingsbrief van Ziggo over het opzeggen van uw abonnement?
@Aurora1, Sorry dat ik nog niet gedaan heb! Ik moet het opzoeken.
Ik weet niet meer omdat toen ik bij @HOME begon, later was het overgegaan naar Ziggo.
In 2011 had ik bij Ziggo alles-in-1 abo gewijzigd. Het staat op MIJN ZIGGO OVERZICHT :
- televisie
met interactieve tel. van ziggo hoeft u niet meer te missen. U kunt uitzending pauzeren en
terugkijken................................
- internet
product : alles-in-1 bsis,m.i.v. 10-04-2006
ziggo e-mailadres: ............
internet beveiliging: ...........
- telefoon
product : alles-in-1,m.i.v. 10-04-2006
tel.no. : ............
volop bellen : ........
volop bellen altijd: ......
Zoals u kan zien dat Ziggo heeft niet aangegeven ik moet zelf bij Cogas/Caiway het stopzetten.
Ik wist het helemaal niet dat ik abo van tv bij Cogas had. -
May 18, 2015 om 17:39geen diensten maar wel nota van provider Caiway (vervolg)[quote=carola.83 schreef op zaterdag 16 mei 2015, 16:52]@fijvan: je kunt natuurlijk mijn reactie negeren (Het klopt helemaal wat de klantenservice schrijft. Het analoge signaal kan een andere provider nooit opzeggen, dat moet je zelf doen.), maar het klopt wat ik schrijf.
En zo lang je niet opzegt, blijven de incasso's gewoon doorgaan. Lijkt mij dus zeer verstandig nu eindelijk eens Caiway op te zeggen.
Ik heb nog nooit contract met Caiway getekent, hoe kon ik weten ik abo bij hun moeten opzeggen?? Noch Cogas heeft me info gestuurd of geïnformeerd ! -
May 16, 2015 om 15:50geen diensten maar wel nota van provider Caiway (vervolg)
Wel een zijpad van de vraag, maar ik vind dit ook waardeloos. Juist omdat het juridisch loket er is voor mensen met een smalle beurs. Er komen er genoeg met vragen over deurwaarders, beslagvrije voet e.d. Voor die mensen is 25 ct/pm veel geld, tikt lekker hard aan. De chat hebben ze er ook uitgegooid.
Maar als u een beetje zoekt op de site, dan zijn er toch nog wat inloopspreekuren voor mensen die het niet kunnen bekostigen. Ik zie dat dit per 1 juni zelfs wordt uitgebreid. Gaat zeker niet allemaal zoals gehoopt.
klik HIER voor de inloopspreekuren.
Misschien heeft u nog wat aan deze site met verwijzingen naar gratis rechtshulp.
klik HIER
Dank u voor tips ! -
May 13, 2015 om 15:32geen diensten maar wel nota van provider Caiway (vervolg)Onlangs ben ik bij juridisch loket geweest met de gesloten deur. Staat een vermelding op de deur : het moet naar 0900 nummer eerst bellen voor een afspraak. Het kost €0,25 per minute.
Is nu de loket niet meer public toegankelijk?? Het rechtelijke toegang voor normaal mensen steeds wordt door de overheid afgenomen!! Hoe vinden jullie deze kabinet?? -
May 13, 2015 om 13:27geen diensten maar wel nota van provider Caiway (vervolg)[quote=hopetobehelping schreef op dinsdag 12 mei 2015, 20:59]Beste fijvan,
..............................
Het bericht van Caiway vind ik wel bijzonder, er staat zo ongeveer 'ooit' heeft u getekend voor de automatische machtiging. Caiway weet het blijkbaar ook niet zo goed dus.
Betaalde u in het verleden apart aan Caiway of verrekende Ziggo dit met Caiway ?
Zou Caiway een bericht terugsturen dat u per ommegaande van ze het contract en de getekende incassomachtiging, die men claimt te hebben, wilt ontvangen. U kunt daarmee aangeven dat u volgens u geen contract met ze hebt een ook geen incassomachtiging heeft afgegeven.
Ik had Ziggo en Cogas wel machtiging gegeven voor het afschrijving van kosten maar nooi aan Caiway, tot maart 15 ontdekte ik dat Caiway had de kwartaal kosten van mijn rekening afgehaald.
Toen had ik terug gevorderd. Nu krijg ik steeds betalingsherinneringen voor betalen.
Ik zal inderdaad better naar juridisch loket gaan om de oplossen.
Mijn dank voor alle advies.
Vriendelijke groeten,
Rebo -
May 13, 2015 om 13:18geen diensten maar wel nota van provider Caiway (vervolg)[quote=hopetobehelping schreef op dinsdag 12 mei 2015, 20:59]Beste fijvan,
als ik u was zou ik Ziggo nog eens bellen met de vraag hoe dit zit.
Waarom bent u nooit geïnformeerd door Ziggo dat u zelf voor eventueel opzeggen bij Caiway moet zorgen.
Het bericht van Caiway vind ik wel bijzonder, er staat zo ongeveer 'ooit' heeft u getekend voor de automatische machtiging. Caiway weet het blijkbaar ook niet zo goed dus.
Betaalde u in het verleden apart aan Caiway of verrekende Ziggo dit met Caiway ?
Zou Caiway een bericht terugsturen dat u per ommegaande van ze het contract en de getekende incassomachtiging, die men claimt te hebben, wilt ontvangen. U kunt daarmee aangeven dat u volgens u geen contract met ze hebt een ook geen incassomachtiging heeft afgegeven. -
Apr 25, 2015 om 15:39geen diensten maar wel nota van provider CaiwayHartelijke dank voor advies en info!
Groetjes, -
Apr 23, 2015 om 18:19geen diensten maar wel nota van provider CaiwayHoe kan ik mijn opzegging bewijs bij Ziggo opvragen?
-
Apr 23, 2015 om 18:12geen diensten maar wel nota van provider Caiway[quote=edrick3 schreef op donderdag 23 apr 2015, 18:05]..... In december 2014 had ik opzegging daarvan bij Ziggo gedaan en ben bij tele2 aangemeld als klant.....
En zit je nu al bij Tele2?
En zo ja met ingang van wanneer?
Heb je een bewijs van opzegging van Ziggo?
Zo ja, stuur dan een kopie naar Caiway met de hartelijke groeten. ;-)
Ja, vanaf jan.15 zit ik bij tele2. Ik heb via webmail bij Ziggo gedaan maar nu kan ik niet terughalen omdat mijn ziggo e_mail adres bestaat niet meer. -
Apr 23, 2015 om 18:05geen diensten maar wel nota van provider Caiway[quote=diumenge schreef op donderdag 23 apr 2015, 18:02]Helemaal niets lijkt mij. Ze zijn niet wijs bij Caiway.
Wat moet ik doen??