Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: filijne
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 29, 2014 om 08:48OHRA huisdierenverzekring@ Aurora 1: ja hoor de reiniging van het gebitje was na 30 dagen wachttijd en Tisha is inmiddels 2,5 jaar. Bij het afsluiten van de verzekering heb ik ook netjes aangegeven ( staat ook op band, aangezien zij het gesprek altijd opnemen bij klanten), dat Tisha niet zo'n goed gebitje heeft. Toch kon ik pakket B afsluiten . Pakket C kon niet meer, en dat was natuurlijk ook logisch, omdat de gewrichten een uitsluiting vormen. Zij moest met 6 maanden namelijk een heupkop amputatie en dat had ik ook doorgegeven aan ohra, dus een eerlijke zaak. Aurora uw antwoord vond ik het meest neutraal en niet meegaand met de rest van de kliek, u bent een wijs persoon, aangezien u uw eigen koers kennelijk vaart en anderen meteen een vooroordeel hebben en elkaar een beetje naar de ogen praten.
Dankjewel Aurora1 -
Nov 28, 2014 om 21:45OHRA huisdierenverzekringik heb alles netjes beantwoord en dit werd ook op band opgenomen, waarom vraagt u dit?
Bent u van Ohra? hahaha -
Nov 9, 2014 om 10:54Onverklaarbaar Extreem Data verbruik VodafoneKLACHT Op 6 november ging mijn nieuwe bundel in. Ik heb bellen, sms en maar liefst 1000 MB om te internetten. Zelf heb ik op mijn Samsung Galaxy SIII ook een gebruiksmeter.
Ik heb 5 appjes verzonden, ben een paar keer op facebook geweest en mijn telefoon verbruiks meter geeft netjes aan ( zoals vorige maand ook het geval was), wat het verbruik was. Ook is hierbij een wekelijks verbruik op datum gekoppeld.
Vandaag, op zondag krijg ik een sms je , dat mijn bundel voor internet nog maar 89 MB is.
Ik vermoed dat mijn bundel nog niet is terug gezet. Het klopt echt niet. Ik zou dus op 6 november 1000 MB krijgen , en het is nu 9 november en volgens Vodafone /Hollands Nieuwe heb ik dus nog maar 89 MB over. Ik vind dit echt schandalig. Mijn toestel is verder in orde. -
Nov 9, 2014 om 10:50Extreem veel dataverbruik VodafoneKLACHT Op 6 november ging mijn nieuwe bundel in. Ik heb bellen, sms en maar liefst 1000 MB om te internetten. Zelf heb ik op mijn Samsung Galaxy SIII ook een gebruiksmeter.
Ik heb 5 appjes verzonden, ben een paar keer op facebook geweest en mijn telefoon verbruiks meter geeft netjes aan ( zoals vorige maand ook het geval was), wat het verbruik was. Ook is hierbij een wekelijks verbruik op datum gekoppeld.
Vandaag, op zondag krijg ik een sms je , dat mijn bundel voor internet nog maar 89 MB is.
Ik vermoed dat mijn bundel nog niet is terug gezet. Het klopt echt niet. Ik zou dus op 6 november 1000 MB krijgen , en het is nu 9 november en volgens Vodafone /Hollands Nieuwe heb ik dus nog maar 89 MB over. Ik vind dit echt schandalig. Mijn toestel is verder in orde. -
Jan 4, 2011 om 16:09DELA vult ongevraagd premie aannee lees maar even nog goed: er is ongevraagd een aanvullende verzekering toegevoegd, is dat misschien duidelijker voor u?