Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fransbrielle
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 20, 2015 om 09:52Slechte service fietshokje.nlfietshokje heeft alsnog netjes contact opgenomen en de accu alsnog op gestuurd waarvoor hartelijk dank weer helemaal happy
-
Feb 20, 2015 om 09:45Slechte service fietshokje.nl[quote=fietshokje schreef op donderdag 12 feb 2015, 22:17][quote=zoekster schreef op donderdag 12 feb 2015, 22:13][quote=fietshokje schreef op donderdag 12 feb 2015, 21:59]Hier een reactie van 't Fietshokje, dit is natuurlijk best kort door de bocht allemaal.
Nu u hier toch bent, kunt u nog even de beloofde accu aan Frans Brielle opsturen? Dan zijn alle problemen weer de wereld uit.
Wie is '' zoekster " ?
Brielle is reeds al gemaild. Wij staar perplex van zijn reactie.
Een meeneemprijs betaald, van de 4 accu's is er één zwak (niet defect?!), het heeft inderdaad even mogen duren, maar een gereviseerde extra accu twv 150.- wordt kosteloos nagestuurd.
Stank voor.... ? Geen idee? Van Brielle is altijd van harte welkom, we maken graag fans van onze klanten. Gezien de lange levertijd van de accu begrijpen we zijn reactie wel hoor. -
Feb 11, 2015 om 15:51Slechte service fietshokje.nlik heb in september 2014 twee fietsen gekocht na een week een accu kapot na toezegging van andere accu de kapotte op gestuurd wacht al 5 maanden en na 50 mailtjes nog steeds geen accu slechte zaak wat de service betreft