Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: galaxys3
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 6, 2014 om 11:55Trendy computers en ITC waarborg[quote=keben01 schreef op zondag 24 aug 2014, 20:43][quote=carola.83 schreef op zondag 24 aug 2014, 20:22][quote=keben01 schreef op zondag 24 aug 2014, 20:11]Ictwaarborg logo werkt niet omdat er daar er uit gegooid zijn volgens mij ..........eindelijk !
Paar dagen terug stond er op ICT Waarborg:
"Om een administratieve reden is het deelnemerschap van dit bedrijf (tijdelijk) niet actief. Als gevolg hiervan zijn de zeven zekerheden op dit moment niet van toepassing."
Blijkbaar hadden ze niet betaald. Had ICT Waarborg nog wel gemaild dat ze op deze manier wel erg makkelijk van hun verantwoordelijkheden t.a.v. kopers met klachten af kwamen. Niks op gehoord. Blijkbaar wel ineens van de site afgegooid.
Blijkbaar nu voor langere tijd uit ICTWaarborg gegooid.
van de ICTWaarborg site:
Trendy Computers
Dit bedrijf is momenteel niet aangesloten bij ICTWaarborg
Bij Trendy Computers profiteert u niet van de extra zekerheden die deelnemers van brancheorganisatie ICTWaarborg bieden aan hun klanten. -
Aug 23, 2014 om 22:12verkeerd product geleverd en dan ook not 20 euro annuleringskostenVandaag ben ik langs Trendycomputers gegaan met de Neo. De eigenaar wilde wel het bedrag terugbetalen min de 20 euro annuleringskosten op voorwaarde dat ik mijn review over de aankoop bij Tweakers zou aanpassen. In plaats van 1 ster moest ik hem 5 sterren geven. Ik zei dat ik dat een vreemd verzoek vond en dat ik geen 20 euro annuleringskosten wilde betalen. De eigenaar hield echter voet bij stuk en sleepte mij aan mijn kleren de winkel uit, waardoor mijn kleding nu ook schade heeft opgelopen.
-
Aug 22, 2014 om 13:04verkeerd product geleverd en dan ook not 20 euro annuleringskosten
Ik heb ook gechat met Samsung. De Samsung medewerker schrijft in de chat dat de Neo niet in alle opzichten beter is.
De processor is minder snel geworden van 1400 Hz naar 1200 Hz, build in storage is gehalveerd en ook talktime is minder lang.
Trendycomputers blijft echter volhouden dat de Neo beter is en blijft ook bij de 20 Euro annuleringskosten.
De verbinding wordt nu ook stelselmatig verbroken als ik ze bel.
Ik durf het product ook niet terug te sturen. Ik lees op dit forum dat het dan soms niet aankomt.
Als ik langs deze winkel ga, is het dan redelijk dat ze het bedrag meteen terugstorten en dat ik hier direct een bewijs van ontvang? -
Aug 21, 2014 om 19:26Trendy computers en ITC waarborg[quote=keben01 schreef op vrijdag 9 mei 2014, 22:42]Dus nu al weer bijna een maand verder , nog steeds geen reactie van trendy computers en ITC waarborg is een mooi logo maar stelt voor de consument niets voor als er problemen zijn !
En die zijn er !
Helaas ben ik niet de enige !
Ik ben vandaag maar uit wanhoop een goed telefoon gaan kopen in de plaatselijke gsm winkel , super netjes geholpen met duidelijke uitleg !
Zo kan het dus ook !
Maar ondertussen wel dik € 160,- betaald voor een defecte telefoon en na bijna een maand nog geen reactie ...laat staan dat er al geld terug gestort is !
Nu is het niet zo'n heel groot bedrag en ik zal er echt niet minder om slapen , maar het is allemaal niet zo heel erg netjes toch ?
Wat kan ik hiermee ?
Ik heb nu ook een probleem met een verkeerde levering van trendycomputers.
Is het geld ondertussen al teruggestort? Wettelijk gezien moet dit binnen een maand. -
Aug 21, 2014 om 19:03verkeerd product geleverd en dan ook not 20 euro annuleringskosten[quote=czar schreef op donderdag 21 aug 2014, 18:58]
Model, type, het maakt allemaal niks uit. U kunt gebruik maken van uw bedenktijd.
Volgens de wet kopen op afstand kunt u binnen 14 dagen na ontvangst het product, zonder opgaaf van redenen, terug sturen. Voor wat betreft de verzendkosten geldt hetvolgende:
U betaalt de verzendkosten voor het terugsturen van het product. Dit hoeft alleen als de verkoper u van te voren heeft geïnformeerd over die kosten. Heeft de verkoper u niet laten weten dat u verzendkosten moet betalen als u het product terugstuurt? Dan moet de verkoper de verzendkosten die u maakt om het product terug te sturen betalen.
U krijgt uw aankoopbedrag terug als u gebruik maakt van uw bedenktijd. Hebt u bezorgkosten betaald om het product thuis afgeleverd te krijgen? Dan moet u die kosten ook terugkrijgen.
Bron KLIK
Verder niet zeuren, de eerste 2 reacties hadden voldoende moeten zijn.
Maar die 20 euro annuleringskosten ben ik dan gewoon kwijt, Zij vinden dat ze dat in rekening Mogen brengen, Bovendien vertrouw ik terugsturen niet. De werknemers komen bij mij niet al te capabel en vertouwenwekkend over. -
Aug 21, 2014 om 18:56verkeerd product geleverd en dan ook not 20 euro annuleringskosten[quote=mahadma schreef op donderdag 21 aug 2014, 18:43]€ 240.78 betaald. De genoemde samsung galaxy s3 kost (16Gb) € 242,90 (excl verzenden) en de neo kost € 221,79 (ecl. verzendkosten). Kennelijk heb je het bedrag voor de neo betaald. Welk model staat er op je orderbevestiging?
kopie van de orderbevestiging:
Bestelde artikelen
Samsung Galaxy SIII 16GB Blauw (Simlockvrij)
(GT-I9300 Blauw) 1 €233,79 €233,79
Verzending en afhandeling €6,99
Totaal incl. BTW: €240,78 EUR -
Aug 21, 2014 om 18:47verkeerd product geleverd en dan ook not 20 euro annuleringskosten[quote=mahadma schreef op donderdag 21 aug 2014, 18:43]€ 240.78 betaald. De genoemde samsung galaxy s3 kost (16Gb) € 242,90 (excl verzenden) en de neo kost € 221,79 (ecl. verzendkosten). Kennelijk heb je het bedrag voor de neo betaald. Welk model staat er op je orderbevestiging?
Op de orderbevestiging staat het oude model vermeld. De specificities waren ook van het oude model. Ik heb hier screenshots van.
Over de telefoon beweerden ze dat ze het oude model niet meer hebben. Wanneer ze de site gaan aanpassen weten ze niet. Er zullen dus nog wel meer slachtoffers vallen. -
Aug 21, 2014 om 18:39verkeerd product geleverd en dan ook not 20 euro annuleringskosten[quote=mahadma schreef op donderdag 21 aug 2014, 17:16]Na de site te hebben bekeken op de samsung galxy S3 is en èn de S3 èn de S3 neo te vinden. Weet je zeker (orderbevestiging?) dat je de juiste hebt besteld?
Als je correct hebt besteld is niet redelijk te noemen dat er kosten in rekening gebracht worden. Hun voorwaarden kloppen ook nog niet (7 dagen retourrecht). Waarop bazeert de zaak dat ze € 20 willen vangen?
Ja ik weet zeker dat ik niet de Neo besteld heb. Het bedrijf vind dat ze zelf kunnen bepalen dat de Neo beter is. Maar mijn Samsung Galaxy S3, oude versie is gestolen, terwijl ik er enthousiast over was. De laagste prijs van de Neo ligt ook onder de laagste prijs van de oude Galaxy S3.
Ze willen 20 euro ontvangen voor kosten die ze maken. Wat ik ook gek vind is dat ze met het ictwaarborg logo schermen terwijl ze niet bij deze organisatie zijn aangesloten.
De communicatie met trendycomputers verloopt erg moeizaam. Ze vinden dat ik blij moet zijn met de nieuwere versie (Neo). -
Aug 21, 2014 om 18:32verkeerd product geleverd en dan ook not 20 euro annuleringskosten[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 21 aug 2014, 18:20]Welke prijs betaalde je?
Ik heb 240,78 betaald voor product en verzending.
Dit is voor de Samsung Galaxy S3 een geode prijs.
Voor de opgestuurde Neo zijn er echter bedrijven die het voor veel minder leveren. Bijvoorbeeld Belsimpel.nl voor 224,- euro.