Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: harmendouwe
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 2, 2015 om 17:305-jarig contract EssentBeste mensen,
Inmiddels ben ik vandaag door 2 personen van 2 verschillende afdelingen van Essent gebeld. Resultaat is dat het 5-jarige contract is vervallen en ik terug ga naar mijn oude contract. Hiermee is voor mij de zaak afgedaan.
Iedereen bedankt voor de reacties en suggesties. -
Mar 31, 2015 om 20:105-jarig contract EssentHierbij de mail van Essent:
Vanaf onderstaande datum gaat uw nieuwe energieovereenkomst in.
• Essent ZekerDalen Groene Stroom 5 jaar van 29 maart 2015 tot en met 31 maart 2020
• Essent ZekerDalen Gas 5 jaar van 29 maart 2015 tot en met 31 maart 2020
Altijd het juiste voorschot
U kunt samen met Essent de hoogte van uw voorschot bepalen en optimaliseren. Via de VerbruiksManager. Vult u regelmatig uw meterstanden in, dan ziet u direct of uw voorschot nog past bij uw verbruik. En als het nodig is, past u uw voorschot direct aan. Zo voorkomt u verrassingen op uw jaarafrekening.
Nog meer inzicht in uw verbruik
Met een slimme meter heeft u van dag tot dag inzicht in uw verbruik. U hoeft nooit meer uw meterstanden door te geven. Via Essent vraagt u een slimme meter aan bij uw netbeheerder.
Wilt u nieuws ontvangen over Essent, tips om uw energieverbruik te verlagen of profiteren van speciale acties voor klanten? Via Mijn Essent geeft u eenvoudig aan welke e-mails u wilt ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Maarten Top
Directeur Klantenservice -
Mar 31, 2015 om 18:305-jarig contract EssentNee Getty, ook geen kadobonnen. Ze heeft gemeld dat wij al klant zijn, onze gegevens zijn ter plaatse gecheckt in hun systeem en ze zouden met een aanbieding komen. Dat is het hele verhaal.
-
Mar 31, 2015 om 18:265-jarig contract EssentSnelle reacties!
Dit is het hele verhaal. Mijn vrouw heeft niets ontvangen of getekend. Wij hebben niet op een aanbod van Essent gereageerd, omdat ik deze nooit in de mail heb ontvangen. Wij zijn al jaren lang klant bij Essent.