Antwoorden gegeven door: hecargo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 17, 2011 om 17:21marktplaast.nl Veel te duur gewordenLuister allemaal,
wat jullie zeggen over dat er een hoop rommel op marktplaast staat en dat ze daarom maar zo duur moeten zijn slaat nergens op!
Marktplaast is 2 jaar terug in de uitzending bij Kassa geweest,waar ze hun fout toegaven en dat ze hun fout zouden corrigeren,want voor 2 jaar terug toen ze verkocht waren aan E-Bay voor 25 miljoen euro,werdt ineens voor iedere advertentie geld gevraagd,zelfs als je er een bv een nietmachine op wilde zetten die bv nieuw 5 euro koste,moets je bij hun er 4 euro voor betalen,om het er op te zetten!
Dat soort dingen is dan ook goed om rommel te voorkomen,op z'n site!
Maar juist dat soort dingen is gratis geworden,dus krijg je er meer rommel op!
Maar om dat daar niks voor te halen viel heb ik het idee dat men daarom maar de advertentie kosten omhoog heeft geschroeft waar meer aan te verdienen valt,de auto evrkoop of de verkoop van duurdere producten,want daar gingen in die periode ineens de prijzen wel met 200% van omhoog!
En dat marktplaats populair is klopt,maar is populair geworden omdat ze in begin niks vroegen en het werd door de gewone man/vrouw populair gemaakt,want die adverteerder er op los,toen had je er ook een hoop rommel op zitten.
en van 0 euro naar 3 euro naar 6 euro gaan en van 6 naar 9 oke is ook normaal dat je wat gaat vragen als de kosten oplopen dan kan het niet voor niks meer,maar procentueel is het wel continu 100% tot 50% verhoging,heb jij dat bij je salaris erbij om de 2 jaar?
en als je dan ook nog eens binnen 2 jaar dat je van 9 euro je advertentiekosten verhoogd naar 25 euro dat is meer dan 200% verhoging!
En ik weet ook wel wat is 25 euro op bv 3000 euro verkoop,daar gaat het niet om het gaat erom dat 25 euro tov 9 euro ineens % veel is!
Daar gaat mijn stelling en vraag over!!!
Dus je geeft als bedrijf in de uitzending van Kassa toe dat je verkeerd zit en het recht zult zetten en vervolgens haal je maar elders die misgelopen kosten vandaan,door de betaalde advertenties die boven een verkoop bedrag van 200euro liggen met 200% te verhogen!
Daar gaat het over,zo kan iedereen wel rijk worden!
En dat er ander site´s zijn weet ik ook wel,en dat moet ook,maar 200% verhoging in 2 jaar tijd vind ik niet normaal meer! -
Mar 17, 2011 om 17:04marktplaast.nl Veel te duur geworden[quote=birdies schreef op woensdag 16 mrt 2011, 20:00]Kijk eens wat een advertentie in een krant kost! Ben je echt niet klaar voor 25,- euro + je bereikt veel minder mensen. Bovendien gaat het bij verkoop van een auto toch niet om verkoopprijsjes van 100 euro.
Als je het te duur vindt, zoek je een andere 2e handssite. -
Feb 22, 2007 om 11:35bellen en internetten in 1 bundel problemen
Even nog een extra reactie,op mijn vraag!!!
Heb inmiddels iemand leren kennen via via die werkzaam is bij KPN en die voor mij intern onderzoek heeft gedaan,hoe het ervoor stond met mijn aanvraag,want vroeg mij toch af wat er allemaal mis was,met mijn aanvraag,omdat het zolang duurde.
Inmidels ben ik heel wat wijzer geworden!!!
de schriftelijke vraag hielp niet ook geprobeerd via mail,hielp ook niet!
dan maar wer bellen en ja hoor uiteindelijk naar lang bellen de technische diesnt gesproken,die zouden mij de activatie code opsturen,waar ik op wacht!
1 week later nog geen code,weer bellen,toen zei men mij dat niemand wat had aangevragd voor mij wat betrefd de activatie code,maar deze technische medewerker die ik toen sprak beloofde mij dat het nu goed zou komen,maar je raad het al naar een week weer niks.
gelukkig dat ik toen via via iemand leerde kennen die voor mij intern op onderzoek ging,en wat bleek ik stond geheel niet aangemeld,dus mijn aanvraag waarvoor ik speciaal naar Uden ben gegan naar de primafoonwinkel en waar we die dag op 30/10/06 contact heben gehad met HETNET ,bestond gewoon in zijn geheel niet vandaar dat ik ook geen activatie code kon krijgen.
het eenigste wat ik kon doen was de expiria box retour sturen(die dus eigenlijk ook iligaal hier terecht is gekomen,want het had niet mogen gebeuren,want mijn aanvraag bestond niet,en dan alles maar weer opnieuw aanvragen!!!!
je snapt dus wel dat ik even plofte,maar bleef rustig en was blij met dit antwoord (dat mijn aanvraag en al dat bellen al die tijd voor NOPE was geweest)wat hier kon ik wat mee!
vandaar ook deze ractie even op mijn eigen vrag die ik eerder heb gesteld hier.
inmidels ben ik vandaag 22/2/07 opgebeld door iemand van KPN van het escalatie team,die alles voor mij heel verveled vonden en er alsnog voor gaan zorgen dat alles goed komt.
deze medewerker stond er van te kijken wat ik inmiddels allemaal wist,en heb hem ook mede gedeeld dat ik zeker nog naar kassa een reactie hierover zal laten horen.
wat hij niet toejuigde,maar wat hij wel kon begrijpen.
ik heb nu een telefoon nummer gekregen en een referentie nummer en hoop dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.