Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hemmati
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 14, 2014 om 10:20Fraud by internet/TV provider Onlinelekkerisdat: Ik kan niet overstappen naar een andere provider nu, omdat het contract met Online is een contract voor een jaar.
philip36: De website van Online adverteert tv-pakketten die ten minste 17 HD-zenders.
1953: Ik solliciteerde voor een interactief tv-abonnement met HD-kanalen. Dus ik neem aan dat ze hebben me de juiste decoder gestuurd, maar ik ben niet zeker of ze dat hebben gedaan! De klantendienst van Online bevestigd dat ze op dit moment geen HD-signaal te voorzien en ze zijn er nog mee bezig! Het probleem is dat ze verkopen HD TV-abonnement, maar bieden ze niet zo'n ding! -
Oct 12, 2014 om 10:35Fraud by internet/TV provider OnlineOK, laten we verder in het Nederlands. Ik controleerde ons adres voor de beschikbaarheid van HD-signaal alvorens om het contract en Online zegt HD is beschikbaar in onze adres. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan aanpakken?
-
Oct 12, 2014 om 08:16Fraud by internet/TV provider OnlineThank you 1953 for the Dutch translation. I do have a full HD TV. When I first conencted the TV decoder, I saw the resolution of the signal which was 740 or so (not full HD). As I mentioned before, the customer service of Online confirmed that they do not provide full HD (although they advertise so).