Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: henkstruijs
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 5, 2015 om 22:12Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaanOnderstaande heb ik gemaild naar klantenservice@hotelpas.com
------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag heb ik wederom van u bericht gekregen dat ik moet betalen voor een abonnement waar ik niet voor gekozen heb!!!
Ik heb u daar vorige week zondag ook over bericht, maar helaas heb ik van u nooit een reactie gekregen.
Ik ben niet akkoord met uw claim dat ik een abonnement zou hebben afgesloten! Een aankoop bij vakantieveilingen, waar nadrukkelijk op staat dat de actie automatisch afloopt, betekent niet dat er opeens een abonnement in gaat voor onbepaalde tijd. Daarnaast is het onbegrijpelijk dat u mij hier nooit eerder over heeft bericht aangezien de vakantieveiling in 2013(!) is geweest. Indien u mij blijft lastig vallen met het verzoek tot betaling (wat ik niet ga doen) ben ik genoodzaakt contact op te nemen met mijn rechtsbijstandsverzekering en zal ik de zaak aan hen voorleggen.
Gezien het grote aantal klachten over uw werkwijze (toets uw naam maar eens in op Google) riekt uw werkwijze naar oplichting!
Ik verwacht van u op zeer korte termijn een inhoudelijke reactie op deze mail!
Met vriendelijke groet,
H. Struijs
Burgum
P.s. meer persoonlijke gegevens zal ik u niet verstrekken i.v.m. de mogelijkheid van fraude/oplichting. Gezien dat nu min of meer ook gebeurd… -
Sep 5, 2015 om 22:03Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaanBovenstaande bericht heb ik vandaag ontvangen. IK verbaas me vooral over het stukje wat ik dik gedrukt heb gemaakt.
Ik heb gelijk weer een mail gestuurd dat ik niet van plan ben om te betalen. En dat ik het ook zeer onfatsoenlijk vind dat ik deze herinnering krijg, maar dat ze niet de moeite hebben genomen mijn eerder verzonden mail te beantwoorden. -
Sep 5, 2015 om 22:01Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaanGeachte hr/mv heer Struijs,
Ondanks eerder verzoek hebben we uw maandbetaling van 24,92 euro betreffende de verlenging van uw Jaarkaart nog niet ontvangen. Over 5 dagen heeft u 2 maanden betalingsachterstand en dient u dan 49,84 euro te voldoen.
Wellicht is het u niet duidelijk waarom uw lidmaatschap is verlengd en heeft u inmiddels per mail gereageerd. Lees dan onderstaande informatie:
- U heeft een kaart met een abonnement wat dient te worden opgezegd.
- U heeft bij activatie gekozen voor de kaart met een doorlopend abonnement. Voordat u deze bestelling kon uitvoeren bent u uitvoerig geïnformeerd over de hierbij horende voorwaarden. Hiermee bent u akkoord gegaan. Hierdoor vervielen de voorwaarden van het oorspronkelijk aangeschafte product welk wellicht niet hoefde te worden opgezegd. Wij hebben geen (tijdige) opzegging van u ontvangen.
Reeds overgeboekte betalingen worden niet teruggestort vanwege bovenvermelde redenen.
Wij verzoeken u om per omgaande de betaling van het verschuldigde bedrag van 24,92 euro te voldoen. Indien wij uw betaling niet tijdig ontvangen zullen we de vordering overdragen aan ons Incassobureau en Gerechtsdeurwaarder Van Lith te Eindhoven. De 'buitengerechtelijke incassokosten van 40 euro conform de wet maximering incassokosten, art. 6:96 lid 5 BW' komen dan ook voor uw rekening. Bovendien wordt aanspraak gemaakt op de wettelijke rente vanaf de datum dat u in verzuim bent.
IK WIL HET OPENSTAANDE BEDRAG VAN 24,92 EURO BETALEN:
Middels onderstaande link kunt u opzeggen en direct betalen. Na betaling wordt uw abonnement automatisch beëindigd.
Klik hier
UITSTEL VAN BETALING
Mocht u kunnen aantonen dat u tijdig heeft opgezegd (uiterlijk een maand voor de oorspronkelijke vervaldatum) of andere zwaarwegende redenen hebben om niet te betalen, stuurt u dan een (liefst aangetekend) schrijven met uw adresgegevens, tel. nummer en uw klantnummer naar onderstaand postadres. Zolang uw schrijven niet door ons is beantwoord kunt u de betaling uitstellen en zullen we de vordering vooralsnog niet overdragen.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw Anouk de Vries
Ledenadministratie
Postbus 4299
6202 WC Maastricht -
Aug 30, 2015 om 22:26Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaan[quote=edrick3 schreef op zondag 30 aug 2015, 22:22]Hallo henkstruijs,
Verlenging Hotelpas.com ongeldig
Consumenten die tegen hun wil een verlenging van de Hotelpas (voucher) krijgen hoeven deze niet te betalen. Volgens Hotel Express Nederland - de uitgever van Hotelpas.com - is de verlenging 'rechtsgeldig' omdat dit in hun algemene voorwaarden staat die bij het activeren van de voucher aangevinkt worden. Dit klopt niet, omdat Hotelpas.com dergelijke cruciale informatie niet enkel in algemene voorwaarden mag verstoppen. Volgens de Consumentenbond is er waarschijnlijk ook sprake van overtreding van de regelgeving op het gebied van vakantieproducten, waardoor de overeenkomst dan per definitie nietig is.
Dit is een reactie van zoekster 9/7 10.16 uur op een gelijksoortige vraag.
Klik hier.
Met vr.gr.
Betekent dit dan ook dat ik me geen zorgen hoef te maken over eventuele incassobureaus? Want kan daar niks over terug vinden. Of kan ik dan mijn rechtsbijstand inschakelen? Heb de optie consument erbij zitten.