Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hillo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 29, 2014 om 14:32Broertje basisschoolIk kan berichten niet wijzigen, anders had ik ze achteraf wel gewijzigd! Mijn excuses mocht het taalgebruik storend zijn!
-
Oct 29, 2014 om 14:31Broertje basisschoolOhh sorry, type fout. Ik zit via tel te reageren waardoor ik hier en daar spelfouten maak. Ik ben geen docent. Ik bedoelde dat zij als docent zijnde moeten verschillende trucjes of manieren kennen hoe ze een bepaalde leerling/kind anders kunnen aanpakken. Ook hoor je rechtvaardig en Geduldig te zijn met jou leerlingen. (Meestal wordt hij als enigr bestraft voor dingens waar andere kinderen ook betrokken zijn.
Ik heb hem thuis geholpen extra oefeningen, het neemt teveel tijd van mij.
we wilden hem bij een andere school inschrijven, maar de interne begeleider(ze wist welke school) voordat we daar gingen, had ze al contact opgenomen en god mag weten wat ze verteld heeft.
Toen ik ging voor de inschrijving bij de nieuwe school, was de medewerker/docent/begeleider heel lief en verwelkomend. Ze gaf alle informatie hoe het allemaal te werk gaat. Op gegeven moment vroeg ze om zijn naam. Toen ze zijn naam hoorde schreef ze het op en dacht ze even bij na om wie het ging. ze herkende de naam en haar gedrag veranderde ineens. Ze pakte die papier waar zijn naam opstond met heel disrespect, maakt met een vuist een balletje van en gooiede het in de prullenbak. En zei: nee we nemen hem niet aan!
Ik kreeg brok in me keel nadat ik dit zag, zoveel haat tegen een kleine kind? -
Oct 29, 2014 om 00:08Unigarant handigt factuur in korte termijn naar Incasso![quote=mahadma schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:50]Unigarant kan heel gemakkelijk aan de informatie komen of iets bij de RDW is geschorst.
Inderdaad, kan. Maar het postkantoor weten welke verzekering TS heeft?
Maar waarom moet de verzekeraar achter deze info aangaan? Dat is gewoon de taak van de verzekeringsnemer. Die heeft de verzekering gestart, dus die moet hem ook stoppen.
Unigarant mag ook wat klantvriendelijk reageren, want het hele proces of verhaal is hun uitgelegd dat er zo een misverstand plaats heeft gevonden. Daarnaast, waarom houden ze zichzelf niet aan de regel: na derde herrinering pas incasso sturen en niet binnen een maand of twee tkb inschakelen.
Ze weten zelf ook dat ze onterecht hebben gehandeld, maar wie wilt zich beschuldigen! -
Oct 28, 2014 om 23:59Broertje basisschoolDe klachten waren eerst lezen: daar is die nu goed in Gelukkig. Nu met rekenen heeft hij beetje problemen en nu is hij ook daarin beter dan voorgaande jaren. Wat zij ook zeggen dat hij niet oplet tijdens en dingens vergeet.
Niet opletten begrijp ik npg wel, hij is een drukke jongetje, houd niet veel van leren. Maat zij zeggen hij vergeet heel veel wat niet klopt. Ik vroeg om een voorbeeld, en de voorbeeld was: "hij gaat dansend naar prullenbak, is wel leuk, maar dan zeg niet doen. Hij houd er mee op, maar na een tijdje doet hij het weer en als ik zeg doe je het weer, zegt hij sorry ik was het vergeten" en dit zien ze als een afwijking in zijn hersenen :/ . Als ik dit tegen de arts zeg lacht die mij uit, want klein dingens vergeten is menselijk. Soms wil je niet luisteren, ervan uitgaandr dat de docent het misschien is vergeten, maar als je wordt gepakt maak je een smoes zoals ohh sorry was vergeten! Is slechts een smoes, en ik ken mijn broertje.
we nemen de klachten wel serieus, maar soms zijn de klachten niet klachten. Ze lijken meer op persoonlijke opmerkingen or kritiek en er wordt steeds geprobeerd dat hij achterblijft. Dit zeg ik na 2 tot 3 jaar constant contact.
Hij is Gelukkig gezond, heeft geen adhd etc. Wel heeft hij thelasemi(lichtste versie van bloedarmoede). -
Oct 28, 2014 om 22:42Unigarant handigt factuur in korte termijn naar Incasso![quote=mahadma schreef op dinsdag 28 okt 2014, 22:35]Bedoelt u dat er wel geschorst is maar dat de verzekering niet stopgezet / geïnformeerd is?
yep, precies! Mijn vader werd verteld dat het automatisch doorgestuurd wordt (via postkantoor). Wat dus niet is gebeurd. -
Oct 28, 2014 om 22:40Unigarant handigt factuur in korte termijn naar Incasso![quoteonterechma schreef op dinsdag 28 okt 2014, 22:32]Als u een verzekering afsluit, zult u die ook moeten stoppen. Al is 100.000 x bekend dat het verzekerde object total loss is, u zult toch de verzekering moeten stopzetten. En dat is dus niet gebeurd. Dus moet u nu hoe dan ook, linksom of rechtsom. En hoe langer u wacht, hoe hoger de incasso + kosten zullen worden.
ze hebben onterecht gehandeld. Er zit een periode tussen de aanmaningen. Ze hebben gelijk na eerste berichtgeving incasso's gestuurd. Unigarant spoort sowieso niet! Pas dus wel op!!! -
Oct 28, 2014 om 22:34Unigarant handigt factuur in korte termijn naar Incasso!Dat heeft hij ook gedaan en volgens de postkantoor hoefde hij niets meer te doen (er is alleen voor 8 tot 9 dagen waarvoor hij diende te betalen). En zo kreeg die na een tijdje TBK incasso berichten.