Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hiru
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 1, 2013 om 17:43Acer Cloudmobile S500 - Studentmobile@kaasbroodje
het mooie van Acer is dat deze bijna vanilla android draait versie 4.1 of 4.2 weet niet precies.
Er staan dus een paar apps van Acer op die ik zelf bijna allemaal heb uitgeschakeld omdat ik ze niet gebruik en totaal geen applicaties van de provider en geen skin zoals op alle duurdere merken.
Fabrieks reset heeft geen nut dit is meerdere keren gedaan.
De mobiel blijkt gerepareerd te zijn, morgen ga ik dan ook vragen wat er gedaan is.
Rooten is op dit moment geen optie, op het moment dat de root fout gaat is je garantie sowieso weg
en volgens mij accepteert Acer ook geen toestellen die geroot zijn in hun reparatie centrum (weet het niet precies maar volgens mij stond dat in hun voorwaarden). -
Jul 31, 2013 om 01:02Acer Cloudmobile S500 - Studentmobile@ikbenik,
ik heb de mobiel naar acer zelf toegestuurd ter reparatie. Hun betalen de verzendkosten etc. en verwacht een hogere kwaliteit in testen bij Acer.
Je geeft aan dat normaal gesproken de kosten voor klachten als dit niet geconstateerd wordt door de verkopende partij op de koper valt. Kromme regeling.
Maar ja het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen is nog steeds ver te zoeken in deze en meerdere andere maatschappijen.
Bedankt voor de informatie.
Ik zal hierna nog één update geven wanneer de mobiel terug is uit het reparatie centrum. -
Jun 30, 2013 om 00:38Acer Cloudmobile S500 - Studentmobile[quote=ikbenik schreef op vrijdag 28 jun 2013, 17:04][quote=hiru schreef op vrijdag 28 jun 2013, 16:36]
Is het niet zo dat een product dat gekocht wordt deugdelijk hoort te zijn.
Nee. Een deugdelijk product bestaat niet.
Volgens de wetgeving dient het product volgens de koopovereenkomst te zijn en niet "deugdelijk".
In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.
U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product. [Source: http://www.consuwijzer.nl]
[quote=hiru schreef op vrijdag 28 jun 2013, 16:36]Wat zou ik nog kunnen doen of zit ik gewoon met een defect toestel dat af en toe eens uitvalt?
Toch is het raadzaam om het toestel op te sturen. Dan dient het toestel in de duurtest gezet te worden om op die manier achter het probleem te komen.
Ik ben nu zelf eerst een duurtest aan het uitvoeren.
Als ik hier mee het defect zelf kan reproduceren stuur ik hem wel op.
Maar is het niet apart dat ik als consument dat weer verzendkosten moet betalen. Voor zo ver ik weet koop ik een product en dient dit product te werken naar verwachting. -
Jun 28, 2013 om 16:39service hollandsnieuweInternet dient apart ingesteld te worden:
Zie APN lijst:
http://www.androidworld.nl/wiki/Tutorial/APN+lijst+Nederland/?title=Tutorial:APN+lijst+Nederland
Google is a gift, use it and you shall find.