Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hk77
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 13, 2015 om 14:55Wat moet ik doen met Energiedirect??Tot maart 2015 geleden had ik geen klachten over energiedirect. Echter daarna begonnen de problemen. Energiedirect maakte een fout waardoor mijn bedrag in maart niet automatisch geincasseerd werd. Hierdoor kreeg ik in april een incasso met 20 euro administratiekosten. Bovendien bleek dat energiedirect 5 jaar lang van mij geen meterstanden zou hebben ontvangen. Wat ik betwijfel omdat zij wel de gasmeterstanden verwerkt hadden. Daardoor een verhoging van mijn maandbedrag in 1 keer. Ik heb toen betaalregeling aangevraagd en zelf iedere maand tijdig ervoor gezorgd dat alle termijnen goed gingen. Totdat ik in augustus een dwangbrief van energiedirect kreeg waarin beweerd werd dat ik de termijnen niet had betaald. Ik heb vervolgens een brief gemaakt en kon aantonen middels bankoverschrijving dat ik wel degelijk netjes op tijd betaald had. De enige reactie na enkele weken van energiedirect was dat er geen openstaande posten meer waren. Op mijn klachten omtrent gebrek aan communicatie werd niet ingegaan. Dit was voor mij het moment om direct over te stappen. Bij de huidige leverancier betaal ik stukken minder. En de communicatie verloopt veel beter. Ik raad iedereen energie direct af sinds zij overgenomen zijn.
-
Nov 13, 2015 om 14:53jaarafrekening energie direct fraude?Tot maart 2015 geleden had ik geen klachten over energiedirect. Echter daarna begonnen de problemen. Energiedirect maakte een fout waardoor mijn bedrag in maart niet automatisch geincasseerd werd. Hierdoor kreeg ik in april een incasso met 20 euro administratiekosten. Bovendien bleek dat energiedirect 5 jaar lang van mij geen meterstanden zou hebben ontvangen. Wat ik betwijfel omdat zij wel de gasmeterstanden verwerkt hadden. Daardoor een verhoging van mijn maandbedrag in 1 keer. Ik heb toen betaalregeling aangevraagd en zelf iedere maand tijdig ervoor gezorgd dat alle termijnen goed gingen. Totdat ik in augustus een dwangbrief van energiedirect kreeg waarin beweerd werd dat ik de termijnen niet had betaald. Ik heb vervolgens een brief gemaakt en kon aantonen middels bankoverschrijving dat ik wel degelijk netjes op tijd betaald had. De enige reactie na enkele weken van energiedirect was dat er geen openstaande posten meer waren. Op mijn klachten omtrent gebrek aan communicatie werd niet ingegaan. Dit was voor mij het moment om direct over te stappen. Bij de huidige leverancier betaal ik stukken minder. En de communicatie verloopt veel beter. Ik raad iedereen energie direct af sinds zij overgenomen zijn.
-
Nov 13, 2015 om 14:52klacht Energie:DirectTot maart 2015 geleden had ik geen klachten over energiedirect. Echter daarna begonnen de problemen. Energiedirect maakte een fout waardoor mijn bedrag in maart niet automatisch geincasseerd werd. Hierdoor kreeg ik in april een incasso met 20 euro administratiekosten. Bovendien bleek dat energiedirect 5 jaar lang van mij geen meterstanden zou hebben ontvangen. Wat ik betwijfel omdat zij wel de gasmeterstanden verwerkt hadden. Daardoor een verhoging van mijn maandbedrag in 1 keer. Ik heb toen betaalregeling aangevraagd en zelf iedere maand tijdig ervoor gezorgd dat alle termijnen goed gingen. Totdat ik in augustus een dwangbrief van energiedirect kreeg waarin beweerd werd dat ik de termijnen niet had betaald. Ik heb vervolgens een brief gemaakt en kon aantonen middels bankoverschrijving dat ik wel degelijk netjes op tijd betaald had. De enige reactie na enkele weken van energiedirect was dat er geen openstaande posten meer waren. Op mijn klachten omtrent gebrek aan communicatie werd niet ingegaan. Dit was voor mij het moment om direct over te stappen. Bij de huidige leverancier betaal ik stukken minder. En de communicatie verloopt veel beter. Ik raad iedereen energie direct af sinds zij overgenomen zijn.