Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hollandsnieuwe
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 20, 2015 om 14:35hollandsnieuwe[quote=marriet schreef op donderdag 8 okt 2015, 16:09]ik heb een abonnement bij hollandsnieuwe voor 25 euro in dit abonnement zitten 1000mb's 10 euro beltegoed en een telefoon, ik heb deze maand die 25 euro betaalt zoals elke maand, alleen ik heb mijn mb's niet gekregen, daarom heb ik gebeld de situatie uitgelegd maar ze begreep mij gelijk al niet. nog een keer uitgelegd dat ik mijn 10 euro beltegoed wel heb gekregen maar mijn 1000mb niet snapte ze het nog steeds niet, ik heb 2 keer in de wacht gestaan omdat ze andere mensen moest bellen om "mij te helpen" maar de oplossing was 7,50 euro terug krijgen, ik uitleggen dat ik met die 7,50euro geen 1000 mb bij hun kan kopen en dus gewoon mijn mb wil hebben begint ze een verhaal over dat ik er beltegoed van kan kopen en dan maar via mijn gewone beltegoed op internet moet gaan, waardoor ik dus duurder uit ben. na nog een keer te vermelden dat ik daar niks aan heb en gewoon die 1000mb wil hebben krijg ik een bot antwoord en begint ze te zuchten, daarom dus maar opgehangen want ik kwam niet verder.
Beste klant,
Vervelend om te lezen dat u uw databundel niet ontving. Wij kijken dit graag nog eens voor u na.
U kunt ons bereiken via http://www.mc0.nl/hn_webformulier/stel-je-vraag/ of via hollandsnieuwe op Facebook en Twitter.
We horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe -
Oct 9, 2015 om 14:30nummerbehoud[quote=janutwildervank schreef op donderdag 8 okt 2015, 10:46]ikwil met mijn vodafone abbonnement naar hollandse nieuwe met nummerbehoud, nu kan ik niet bij hollandse nieuwe een abbonnement aanvragen omdat het wel maanden kan duren voordat ik mijn eigen nummer bij hollandse nieuwe kan overnemen, graag jullie reactie, je moet toch gewoon over kunnen steken, dit probleem bij hollandse nieuwe is al een paar maanden zo, ik wil graag bij hollandse nieuwe en door dit probleem kom ik met een dubbele abbonnement te zitten zolang zij mij niet overzetten
Beste wellicht toekomstige klant,
We ondervonden inderdaad wat problemen rond het nummerbehoud van Vodafone naar hollandsnieuwe. Deze zijn grotendeels verholpen, je kunt een abonnement bij ons bestellen en nummerbehoud aanvragen.
Mocht het toch niet direct goed gaan, dan kun je ons de factuur toesturen van de periode waarin je dubbele abonnementskosten maakt. Je kunt ons hiervoor bereiken via http://www.mc0.nl/hn_webformulier/stel-je-vraag/, of via hollandsnieuwe op Facebook of Twitter.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe -
Oct 8, 2015 om 15:50Hollands nieuwe[quote=noekie1985 schreef op vrijdag 11 sep 2015, 13:04]Sinds 26 mei heb ik bij Hollands nieuwe een abonnement met toestel afgesloten. Vanaf dag 1 heb ik niet continue internet. Toestel is opgestuurd ter reperatie, nieuwe SIM kaart maar niets heeft geholpen. Gevraagd opzegging van abonnement. Hier gingen ze niet mee akkoord. Ik moest mijn abonnement maar afkopen. Gevraagd om nieuw toestel, deze krijg ik niet omdat ze zien dat ik internet verbruik heb. Op mijn vraag hoeveel percentage dat is kunnen ze me geen antwooed geven. Elke maand wordt netjes mijn abonnements geld eraf terwijl ik niet van hun service gebruik kan maken. Wat zijn mijn verdere opties? Ik ben ten einde raad!!!
Beste klant,
Dat is een vervelend verhaal. Wij kijken graag nog eens naar de mogelijkheden.
Stuurt u ons een bericht via http://www.mc0.nl/hn_webformulier/stel-je-vraag/, of aan hollandsnieuwe via Facebook of Twitter?
We horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe -
Oct 8, 2015 om 15:11Ontbinden telefoon abonnement ivm slecht bereik[quote=scoefer schreef op donderdag 24 sep 2015, 20:23]Ik heb een contract afgesloten bij Hollandsnieuwe maar de laatste tijd ondervindt ik veel problemen met het netwerk. Hierover heb ik een klacht ingediend en er is via de mail toegegeven dat de dekking van het netwerk niet goed is op de opgegeven postcode. Nu mag ik het contract ontbinden maar moet ik wel het telefoon abonnement afkopen. Mogen ze dit zomaar eisen?
Beste klant,
Vervelend dat het bereik op uw postcode niet optimaal is. In zo'n geval hoeft u inderdaad het Sim Only-abonnement niet af te kopen. Dit is voor het toestel wel het geval. Het toestel is simlockvrij en functioneert wel naar behoren. Het toestel kan alleen binnen zichttermijn retour gestuurd worden.
Het spijt me je niet anders te kunnen informeren. Mocht u nog eens vragen hebben, u kunt ons bereiken via http://www.mc0.nl/hn_webformulier/stel-je-vraag/ of via hollandsnieuwe op Facebook en Twitter.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe -
Mar 17, 2015 om 11:49afschrijving van een simkaartBeste Frederique de Sousa,
Wat een vervelende situatie. Uiteraard wil ik dit graag verder voor u onderzoeken.
Ik wil u vriendelijk verzoeken uw bericht privé via Facebook of Twitter naar ons te sturen.
Graag ontvang ik daarbij uw e-mailadres en telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe -
Oct 22, 2014 om 11:05Hollands NieuweGoedemorgen buinus,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet optimaal is. We kijken het één ander graag voor je na.
Kunt u uw naam, adresgegevens, geboortedatum en 06-nummer sturen in een privébericht via hollandsnieuwe op Facebook of Twitter?
Dan helpen wij u verder.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe -
Oct 13, 2014 om 10:01Opzeggen vanwege slechte dekkingBeste Justed,
Bedankt voor uw bericht.
Graag ontvang ik van u uw adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres via één van onze social media kanalen; Facebook of Twitter. Aan de hand van uw gegevens kijk ik graag samen met u naar de mogelijkheden.
Voor het antwoord op de meestgestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe -
Jun 4, 2014 om 16:53onterecht geblokkeerd wat kan ik doen?Beste Rikje,
Wat een vervelende situatie. Ik zou graag met u meekijken. Ik wil u vriendelijk verzoeken om ons een priveberichtje te sturen met daarin uw telefoonnummer, klantnummer of ordernummer, geboortedatum en adres/postcode.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe -
Jun 4, 2014 om 16:47onterecht geblokkeerd wat kan ik doen?Beste Sjoppie,
Bedankt voor het vermelden van onze gegevens om andere klanten verder te helpen. Helaas is dit niet ons postadres. Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken om dit te verwijderen. Ons juiste postadres is:
Postbus 11072
1001 GB AMSTERDAM
Echter, raden wij onze klanten aan om ons te mailen via het contactformulier op onze website.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
Apr 15, 2014 om 15:34HollandsNieuwe failliet of alleen postbus opgezegd?Hoi Cathe,
Bedankt voor je bericht. Vanaf twee maanden voor het einde van je contract, kun je je opzegging regelen in mijn hollandsnieuwe. Als je je opzegging eerder wilt doorgeven, dan kun je een email sturen via ons webformulier op http://bit.ly/1kGr3NL
Graag ontvangen we de volgende gegevens in de email:
- Ordernummer/klantnummer
- 06-nummer dat je wenst op te zeggen
- Naam en adres gegevens van de contractant
- Emailadres waarmee je kan inloggen in mijnhollandsnieuwe account (gekoppeld staat aan het abonnement)
- Geboortedatum van de contractant
- De gewenste opzegdatum
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe