Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: home24
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 8, 2014 om 09:50HOME24[quote=vera123 schreef op donderdag 19 dec 2013, 10:27]Ook ik ben door Home24 de dupe geworden.
Ik heb, nu inmiddels 3 maanden geleden een kast gekocht die binnen 6 weken geleverd zou worden. Na 6 weken kwam er een telefoontje van het transportbedrijf, althans dat zeiden zij, dat het artikel direct teruggestuurd was naar Duitsland omdat deze beschadigd was.
Na email contact zou het nog eens 6 weken duren voor de nieuwe werd geleverd. Deze zou deze week worden geleverd maar na navraag blijkt dat door "logistieke" fouten van "mijn leverancier" dit nog eens 10 weken gaat duren. SCHANDALIG!
Ik neem uw raad ter harte en stuur vandaag nog een aangetekende brief en neem zo nodig juridische stappen. Ik raad een ieder aan die met Internet bedrijven die deze wanprestaties leveren hetzelfde te doen anders is er voor de consument en de "eerlijke" verkoper straks geen markt meer.
Beste Vera,
We betreuren ten zeerste wat er met jouw order gebeurd is. We werken er constant aan om onze dienstverlening en de samenwerking tussen ons, de leveranciers en de transportbedrijven te verbeteren. Dit is een complex proces en fouten kunnen helaas soms voorkomen.
Uiteraard wil jij gewoon zo snel mogelijk je kast hebben en dat begrijpen we. Ik zou je bij deze willen vragen om opnieuw contact op te nemen met de klantenservice en met vermelding van de bestelnummer de situatie uit te leggen. Zij gaan samen met jou kijken of er niet alsnog een passende oplossing voor je gevonden kan worden.
Met vriendelijke groeten,
Nora Valkering
Home24 Nederland -
Feb 28, 2013 om 14:56HOME24Beste reageerders,
Natuurlijk zullen wij een passende oplossing vinden voor Trudy.
Helaas kunnen wij niet veel doen met alleen een voornaam.
Daarom een oproep aan Trudy: Stuur alstublieft een mail aan ons. Wij kijken allemaal uit naar uw naam.
Zodra u hebt gemailed zullen wij direct antwoorden.
Mvg,
Home24 -
Feb 28, 2013 om 09:37HOME24Beste mensen, beste Trudy,
Wij zijn vanzelfsprekend op de hoogte van alle problemen. Wij zijn oprecht als wij stellen dat wij met een goed hart alle klachten proberen op te lossen en vragen te beantwoorden.
Wij zijn u en de andere klanten een reden verschuldigd waarom alles zo lang duurt.
De (Nederlandse) klantenservice is zeer ernstig onderbemand. Daar wordt aan gewerkt. Dat heeft alleen tijd nodig. Er worden op dit moment nieuwe mensen aangenomen.
Helaas kunnen wij u, Trudy, met deze informatie niet van dienst zijn. Als u nogmaals een mail stuurt aan klantenservice@home24.nl wordt u vanzelf geholpen.
We gaan er vanuit dat deze situatie zich in de toekomst verbeterd. We zijn er mee bezig!
Vooralsnog zijn wij gedwongen om u te vragen om geduld en begrip. Hartelijk dank voor uw medewerking.
Home24 Nederland