Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hugo24
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 12, 2013 om 09:33Tele2: Extreem hoge rekening door internetverbruik op één dag.We zijn nu een aantal maanden verder en helaas heb ik de hoge rekeningen toch maar betaald.
Ik heb een aantal keer contact gehad met Tele2. Meerdere brieven verzonden per post, maar allemaal zonder resultaat. Vervolgens kregen wij aanmaningen van Tele2, omdat de telefoonrekeningen niet waren betaald en werd er gedreigd de incasso over te dragen aan een incassobureau + bijkomende kosten!
Uiteindelijk werd zelfs het abonnement geblokkeerd (konden niet meer bellen of iets dergelijks). Toen hebben we besloten om de rekeningen van enkele honderden euro's te betalen. Nu is het abonnement weer aangesloten, maar we gebruiken geen mobiel internet meer. We betalen vanaf nu nog 1,5 jaar voor een bellen+ internetabonnement van €32,- per maand, waarvan we alleen de belminuten gebruiken en genoodzaakt zijn tot Wifi.
Het is kansloos, maar je staat met je rug tegen de muur :( -
Sep 1, 2013 om 13:05Tele2: Extreem hoge rekening door internetverbruik op één dag.@ Donny1986,
Mijn vriendin heeft afgelopen maand in de periode van 8 t/m 28 augustus precies hetzelfde gehad. Haar abonnementsperiode loopt tot de 16de van de maand, dus ze heeft nu al twee telefoonrekeningen van respectievelijk € 200,- en € 70,-. Nu hebben we snel 3G uitgezet zodat ze alleen nog Wifi gebruikt. Twee keer contact gehad met Tele2, maar zonder resultaat. Het bedrag van de eerste rekening is twee dagen geleden afgeschreven. Dit proberen we nu te storneren.
Ik zal nogmaals proberen contact op te nemen met Tele2 en ze vragen om tot een zelfde regeling te treffen als met Bartolo.
Laten we elkaar op de hoogte houden van de ontwikkelingen.