Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: husje90
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 27, 2015 om 16:15Ziggo dieven?!probleem opgelost waarschijnlijk met Ziggo. Afwachten tot er goedkeuring komt voor de creditering!
-
Aug 27, 2015 om 15:53Ziggo dieven?!Mensen voordat er weer onzinnige reacties worden gegeven. Natuurlijk is het abonnement opgezegd, en hiervan een bevestiging ontvangen. Ook is telefonisch meteen nagevraagd of het pakket in de winkel terug te geven was en JA dat kan. Op papier een bevestiging van de winkel gekregen dat het pakket terug was gegeven. Telefonisch ook nagevraagd en bevestigd of zij konden zien dat het abo was beëindigd en pakket al was ingeleverd.
Hoewel alles in het systeem stond dat was beëindigd wordt er toch een poging gewaagd om het gehele abonnement te incasseren. Niet de juiste manier van handelen lijkt mij!