Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ic2901
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 7, 2014 om 21:52Hoge kosten door fout Digitenne/KPN!!Gisteren behalve hier ook de situatie via Twitter en Consumentenhulp voorgelegd. Wonderbaarlijk genoeg heeft KPN een factuur opgemaakt waarbij ik 360€ krijg van hen! Kan hiermee online afbetalen en heb nu jaar gratis digitale tv plus monteur hiervoor aangeboden gekregen. De aanhouder wint geldt hier dus :)
-
Jan 6, 2014 om 20:43Hoge kosten door fout Digitenne/KPN!!Ik woon op 1 hoog, dus dat is helaas niet mogelijk. Het is volgens de medewerkers van KPN ook gewoon niet mogelijk in mijn woonplaats, dat geeft hun systeem heel duidelijk aan. Helaas gaf het systeem waarin je als klant kunt checken of het kan, dit niet aan..
-
Jan 6, 2014 om 20:30Hoge kosten door fout Digitenne/KPN!!Ja die is super. Daarom kan ik niet onder Online uit, omdat zij niets foutiefs hebben geleverd. Helaas is het tv signaal van Online niet goed genoeg hier, en kan ik dus geen tv bij hen nemen. Dat hadden ze me gelukkig ook al direct verteld, aangezien de website aangaf dat ik dat niet bij hen kon bestellen.
Had KPN het ook maar zo gedaan.. -
Jan 6, 2014 om 20:25Hoge kosten door fout Digitenne/KPN!!Ja ik vind het echt hele slechte service, maar denk idd dat het zo zal zijn dat ik verplicht ben om kabel tv te nemen.
-
Jan 6, 2014 om 20:16Hoge kosten door fout Digitenne/KPN!!Een totaalpakket is veel duurder, daarom heb ik deze goedkopere optie genomen. Geen probleem, heb ik bij mijn vorige woning ook gehad. Kost me namelijk maar 25euro per maand, nogal een verschil met de kosten van een totaalpakket bij oa upc. Nu het blijkt dat Digitenne niet werkt zal ik moeten uitwijken naar iets anders, maar heb nu geen mogelijkheid meer om hierin een voordeligere keuze te maken (totaalpakket) an dingen apart te regelen. Dit omdat ik dus bij Online nog voor 2 jaar onder contract zit, en dit is dus gekomen doordat Digitenne me foutief heeft voorgelicht.
-
Jan 6, 2014 om 19:54Hoge kosten door fout Digitenne/KPN!!De zenders ik op digitenne, het signaal is niet sterk genoeg om andere zenders op n fatsoenlijke manier te ontvangen. Kabeltv kan ik alleen van UPC ontvangen hier, wat me 18,75 per maand zou kosten.
Ik weet dat KPN niets te maken heeft met wat voor internet ik kies, maar in deze zaak is het wel zo dat ik apart internet gekozen heb ipv een pakket aangezien zij aangegeven hebben dat het mogelijk zou zijn. -
Jan 6, 2014 om 19:05Hoge kosten door fout Digitenne/KPN!!Dat is t hele probleem: online gaf aan dat enkel internet bij hen kon ivm te laag signaal. KPN gaf aan dat tv wel kon dus vandaar deze combinatie. KPN kan me niets anders bieden omdat ik internet bij online heb. Kan mu dus verder niets dan kabel tv.
-
Jan 6, 2014 om 18:59Hoge kosten door fout Digitenne/KPN!!Ik ben nu verplicht om kabel tv te nemen aangezien er niks anders mogelijk is als je al ergens internet hebt. Dat is en duurder dan digitenne, en d'r loopt n kabel door heel m'n woonkamer. Als KPN de fout niet gemaakt had kon ik gewoon nog ergens n totaal pakket oid nemen.