Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ikstapover.nu
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 16, 2012 om 08:58ikstapover.nuBeste dinajo,
Excuus dat u zolang heeft moeten wachten op uw welkomstgeschenk. Graag verzoek ik u om uw klacht naar klantenservice@ikstapover.nu te sturen met uw volledige gegevens.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
ikStapOver.nu -
Feb 15, 2012 om 15:15ikstapover.nuGeachte Martijn,
Wij hebben uw gegevens in goede orde ontvangen. Deze zijn inmiddels door gezet en de bestelling is verwerkt. Binnen een week heeft u uw cadeau in huis.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
ikStapOver.nu -
Feb 9, 2012 om 13:08ikstapover.nuGeachte Martijn,
Helaas kan ik niet zeggen wat er is mis gegaan in uw geval. Daarom vraag ik u om uw gegevens te mailen naar info@ikstapover.nu zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen en ervoor zorgen zo snel mogelijk uw cadeau kunt ontvangen.
Met vriendelijke groet,
ikStapOver.nu -
Feb 9, 2012 om 10:38ikstapover.nuGeachte mevrouw van der Stegen,
Het klopt dat helaas wat producten vertraagd uitgeleverd worden in verband met levertijden. Dat vinden wij heel vervelend. Wij nemen contact op met onze leverancier en laten u vandaag weten wanneer u uw geschenk tegemoet kunt zien.
Met vriendelijke groet,
ikStapOver.nu -
Dec 19, 2011 om 10:52ikstapover.nu@ jowest
Excuus dat u zolang heeft moeten wachten. Wij gaan dit meteen uitzoeken.
Hierom vraag ik u om uw gegevens naar ons door te mailen zodat wij contact met u kunnen zoeken. Dit mag naar ons mail adres: info@ikstapover.nu.
Met vriendelijke groet,
Robin Beijloos
ikStapOver.nu