Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ilsepb
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 3, 2015 om 19:48Groupon creditsIk heb nu ook contact opgenomen via klachtenkompas, juridisch loket en consuwijzer.
-
Mar 3, 2015 om 19:41Groupon creditsZijn er andere dingen wat ik kan doen? Ik sta in mijn recht en ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen.
-
Mar 3, 2015 om 19:22Groupon creditsWe zijn nu weken verder en ze blijven hetzelfde riedeltje herhalen dat ik met credits heb betaald dus ook credits terugkrijg. Ik wil dus nu verder stappen gaan ondernemen zoals naar de rechter. Heeft iemand hier ervaring in?
-
Feb 21, 2015 om 19:20Groupon creditsHelaas kom ik er niet achter hoe ik heb betaald. Ik ga er vanuit dat hun gelijk hebben en dat dit met credits is. Maar wat ik overal lees is de garantie zit op het apparaat en niet op de betaling. Of begrijp ik dit verkeerd?
-
Feb 21, 2015 om 18:37Groupon creditsIk krijg uiteindelijk reactie, maar kan er helemaal niets mee. Hebben jullie ideeën? Het gaat erom dat ik garantie heb op het apparaat, niet op credits van hun en hun kunnen geen nieuw onderdeel leveren. Dan is de oplossing mijn geld terug.
Beste mevrouw Bakker,
Bedankt voor uw e-mail. In uw e-mail geeft u aan dat u het niet eens bent dat wij credits toevoegen aan uw account.
Wij kunnen het aankoopbedrag niet overmaken op uw rekening. Omdat u de deal met 41.98 euro aan Groupon credits heeft betaald dan storten wij dit weer terug op uw rekening als u het product heeft geretourneerd.
Credits zijn een betaalmiddel dat u kunt gebruiken voor elke deal die wij aanbieden via onze website. Credits staan qua waarde gelijk aan euro's en zijn een jaar geldig vanaf het moment van storten op uw account. Bij het afrekenen van een deal kunt u ‘verreken het bedrag met credits’ aanvinken. Uw credits zullen dan het totaalbedrag verminderen. Een eventueel restbedrag dient u bij te betalen. Mocht u credits overhouden, dan worden deze automatisch weer op uw Groupon-account teruggestort.
Kijk voor deals bij u in de buurt op:
http://cities.groupon.nl/
Ik vertrouw erop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en ik vertrouw erop dat u spoedig een deal tegenkomt op onze website waaraan u deze credits wilt besteden.
Met vriendelijke groet,
Jennifer -
Feb 21, 2015 om 14:03Groupon creditsBedankt! Ik heb direct de klacht daar gemeld
-
Feb 21, 2015 om 13:15Groupon creditsIk sta in mijn recht, maar hoe krijg ik voor elkaar dat (ze nu bevestigen dat) ik mijn geld (of nieuw onderdeel) terug krijg?
Tot op heden geen reactie van hun gekregen.