Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: inguljan
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 13, 2015 om 14:40aanmaning Hello FreshIk heb het wel goed gelezen. Het gaat ook niet om de gratis box, maar om een niet bestelde box die de chauffeur weer zonder problemen mee teruggenomen heeft. Je kunt ten alle tijden je box pauzeren. Ook voor langere tijd en dat heb ik gedaan.
De boxen die ik besteld heb, heb ik ook betaald. Maar zij hanteren een systeem waarbij je onbedoeld 2 accounts aan kunt maken, met dezelfde gegevens (naam, adres,samenstelling, rekeningnummer). Wanneer je de box tot een bepaalde datum gepauzeerd hebt, kijk je niet meer op de site. -
Nov 12, 2015 om 20:13aanmaning Hello Fresh[quote=aurora1 schreef op donderdag 12 nov 2015, 15:45]Handige methode om mensen aan die club te binden: "gratis" pakket maar je moet vervolgens wel verdere boxen afnemen en voor een niet gering bedrag.
U kunt uw klacht op het KlachtenKompas klik hier plaatsen en hopen dat het via die weg bevredigend wordt opgelost.
Ik zou e.e.a. verder per omgaande opzeggen en indien u producten thuis bezorgd wilt hebben dan kunt u dat ook via supermarkten doen, u bent dan ook een stuk voordeliger uit.
Klopt helemaal. Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd. We gaan gewoon weer boodschappen in de winkel halen.
Op klachtenkompas heb ik mijn klacht ook al neergelegd, maar daar heb ik geen reactie op gekregen. -
Nov 12, 2015 om 20:07aanmaning Hello Fresh[quote=aurora1 schreef op donderdag 12 nov 2015, 15:45]Handige methode om mensen aan die club te binden: "gratis" pakket maar je moet vervolgens wel verdere boxen afnemen en voor een niet gering bedrag.
U kunt uw klacht op het KlachtenKompas klik hier plaatsen en hopen dat het via die weg bevredigend wordt opgelost.
Ik zou e.e.a. verder per omgaande opzeggen en indien u producten thuis bezorgd wilt hebben dan kunt u dat ook via supermarkten doen, u bent dan ook een stuk voordeliger uit. -
Nov 11, 2015 om 22:21aanmaning Hello Fresh[quote=akkerdistel schreef op woensdag 11 nov 2015, 19:09]Hoe heb jij deze 'gratis' box van jouw zoon ontvangen?
Mijn zoon had een abonnement bij HelloFresh en mocht iemand blij maken met een gratis box. Degene die een "gratis" box ontvangt moet zelf een 2e box kopen. Dat heb ik gedaan. Het beviel prima. De weken erna heb ik elke week een box ontvangen. Op de site staat dat je elk moment kunt pauzeren. Dat heb ik gedaan omdat ik alleen thuis was. Toen ik een klacht indiende hebben zij mijn "accounts" gedeactiveerd. Dan kunnen ze en doen ze het wel. Vandaag kreeg ik de nummers van de 2 boxen. Maar wanneer ik op de site kijk zie ik maar 1 account. Dit is wat HelloFresh hier op antwoordt: "Jij kunt in je account inderdaad alleen je klant nummer zien. Als klant heb je verder informatie niet nodig vandaar dat deze nummers niet zijn opgenomen in je account."