Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jabiki
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 30, 2014 om 19:38Schimmel in de badkamer door natte washandjes
Zal eens navragen of ik andere roosters mag plaatsen.
De huidige zijn vastgekit maar dat zal niet zon groot probleem zijn.
Hartelijk dank voor het meedenken en de zeer bruikbare tips
mvg jabiki -
Jul 30, 2014 om 17:26Schimmel in de badkamer door natte washandjesHallo ,
Tijger1
Het plaatsen van een ventilator in de bestaande opening mag niet van de verhuurder.
Er mag niets op deze openingen aangesloten worden hetzij een afzuiging of ventilator.
Was idd een optie geweest.
Dankjewel hiervoor.
Gerbera
De leiding zit idd ''bloot'' in de muur , en het lijkt er inderdaad op dat er condensvorming is.
Zeker omdat als er gedouched je precies ziet hoe de leiding loopt , want alleen op die plaats is het dan nat op de muur.
Alleen ziet de woningstichting dat schijnbaar niet , zij beweren dat het puur van de natte washandjes is.
De tip van schimmelwerende muur en plafondverf is zeker een optie , zal er uiteindelijk ook van komen, maar naar mijn mening is het door de bouwvereniging niet goed gemaakt en vind ik dat hun het dan ook moeten oplossen.
ook ben ik bang dat als er niets aan de oorzaak gedaan word de klacht blijft terugkomen. -
Jul 30, 2014 om 11:02Schimmel in de badkamer door natte washandjes
Hallo tijger1
Bedankt voor je reactie
=tijger1 schreef op woensdag 30 jul 2014, 10:42: Schimmel is een ventilatie probleem. Dus meer ventileren.
De leiding zal er al wel een tijdje lopen en nu niet ineens naar voren gekomen zijn.
Ventileren doen we , we douchen met open deur en overdag staat de deur altijd open.We hebben geen raam oid wat we kunnen openzetten.Alleen gat in de muur met een rooster ervoor dat een open kanaal langs 12 verdiepingen is , maar er zit geen afzuiging op.
De leidingen lagen altijd op de muur maar sinds een renovatie liggen ze in de muur.Sindsdien is het schimmelprobleem ook begonnen. -
Sep 4, 2013 om 17:29ZiggoSorry was het adres vergeten, bij deze
Ziggo
Afd. Klantenservice
Postbus 43048
3540 AA Utrecht -
Sep 4, 2013 om 17:28ZiggoHallo ,
Ik heb zelf jarenlang ook heel veelproblemen met Ziggo gehad.
Nu is het (gelukkig) even goed .
Ik heb ook tot huilens toe gebeld , monteur gehad , nieuw modem , nieuwe kabel in huis en weet ik wat allemaal.\Ik was het op gegeven moment ook spuugzat en heb naar de klantenservice geschreven
Dus niet gebeld of gemaild maar een ouderwetse boze brief.
Deze heeft mij uiteindelijk goed geholpen en tot nu toe gaat het goed.
Onderstaand is het adres waar ik de brief naar gestuurd heb.
Ik hoop dat het jou net zo goed helpt als het bij mij heeft geholpen.
In elk geval wens ik je heel veel succes.