Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jaciem
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 29, 2014 om 16:38Geschil NUON@lekkerisdat, Ja, ik heb het apparaat besteld, althans, de code voor het bestellen van het apparaat werkte niet op de site. Dat is voorgelegd aan NUON, en mij zou een nieuwe code worden gestuurd. Dat is niet gebeurd en zodoende heb ik het apparaat nooit ontvangen. Er is heel veel communicatie hierover geweest, maar hier kwamen wij samen niet uit.
-
Jun 28, 2014 om 23:10Geschil NUONen toch blijft het ontzettend wrang voelen.
Het is echt een tegenstrijdig gevoel -
Jun 28, 2014 om 13:47Geschil NUON@Ron, om te voorkomen dat men denkt dat ik geld van de derde partij wil hebben: Nee, dat is niet het geval. NUON hoeft dan ook absoluut niet te frauderen. Dat dit zo wordt opgevat vind ik jammer. NUON is een contractuele verplichting niet nagekomen, namelijk het verzenden van die E-manager. Dit willen zij compenseren met een compensatie die geen compensatie is. Dat is toch vreemd???
-
Jun 28, 2014 om 13:37Geschil NUON@zoekster, ik wil de boete niet zo nodig bij een ander claimen, ik wil een vergoeding voor het feit dat mij dat apparaat nooit is verstuurd. Ter compensatie zeggen zij mij eea toe, waarop ik dus via geen enkele weg aanspraak kan maken. Dat zit mij dwars.
@Mahadma, Ik heb het contract na een jaar ontbonden. Als ik de opzegboete in rekening gebracht had gekregen, dan kreeg ik dat geld terug via de nieuwe leverancier. In dat geval was het eindsaldo qua opzegboete 0 geweest. Nu heb ik een compensatie aangeboden gekregen, wat dus niets compenseert. Op deze manier blijft mijn eindsaldo 0, terwijl anderen geld 'in de zak' kunnen houden nav mijn klacht. Uiteindelijk heb ik dus geen compensatie, terwijl mij deze wel is toegezegd. Dat wil ik claimen