Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jakobdemol
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 3, 2014 om 11:27Bij Tele2 positieve postcodecheck, echter geen aansluiting ISRA-puntUiteindelijk is het iets anders gelopen. Tele2 heeft ons abonnement opgeheven, na schriftelijk verzoek tot opzegging.
Er bleken inderdaad maar 2 ISRA-punten beschikbaar te zijn, terwijl we er met z'n drieën wonen. Of het eerlijk is dat er dan een positieve Postcodecheck wordt afgegeven of niet, laat ik even in het midden. Maar wat het geval bleek te zijn: onze aansluiting werd geleverd op het ISRA-punt dat de onderbuurman gebruikt, een kastje dat nog geen half jaar geleden was aangelegd door een KPN-monteur.
Omdat het huis (voorheen nummer 91a) een aantal jaar geleden gesplitst is in 91a1 en 91a2, is er iets met de levering misgegaan: blijkbaar staat dat nog bekend als '91a'. Dus twee aansluitingen geleverd op één kastje. Dit is de reden dat ons abonnement is opgezegd.
Wat heb ik er van geleerd? Altijd eerst checken of er wel een aansluiting is :) -
Jun 3, 2014 om 18:07Bij Tele2 positieve postcodecheck, echter geen aansluiting ISRA-puntBeste lekkerisdat,
Aan zo'n antwoord heb ik toch niks. Het enige wat ik wil duidelijk maken is wat er speelt: er lijken maar twee aansluitingen op dit adres te zijn vanuit het ISRA punt, terwijl we met z'n drieën hier wonen. Ik heb onlangs dit appartement gekocht ; de vorige bewoner heeft altijd internet via de kabel gehad. Ik heb dit opgemerkt na een pakket bij tele2 te hebben besteld. Dit heb ik gedaan nadat ik een postcodecheck heb gedaan. -
Jun 3, 2014 om 17:46Bij Tele2 positieve postcodecheck, echter geen aansluiting ISRA-puntHoi Ron,
Klopt in mijn geval denk ik niet wat je zegt. Ik heb het over de aansluiting bij de voordeur. Daar zit een lasdop. De monteur heeft geschreven: 2 aders ingelast, 3e ader in buis. Aangezien wij dit punt met z'n drieën delen neem ik aan dat dat de derde aansluiting is. De overige twee lopen naar de desbetreffende huishoudens, ik zelf heb geen wandcontactdoos.