Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jannekewisse
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 14, 2015 om 10:07Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijkJammer, dat ik dit niet eerder gelezen heb. Ik heb nummerbehoud aangevraagd van Vodafone naar HN; telefonisch moeten regelen met NH (en voordat je het nummer van de klantenservice krijgt, moet je eerst vijf keer dezelfde vraag invoeren waar een antwoord op komt, waar je niets mee opschiet). Toen is aangegeven dat het nummerbehoud vandaag zou ingaan. Vandaag dus niks. Staat op de site van NH dat je bij je huidige provider moet zijn hiervoor. Dus Vodafone gebeld en die geven aan dat dit niet klopt en er een storing is bij NH en ik bij hen moet zijn. Dus gebeld naar NH (nadat ik weer drie keer geprobeerd heb via de site een antwoord te krijgen), 12 wachtenden voor mij. Geeft NH aan dat er bij Vodafone een storing is (wie is hier nu aan het liegen) en dat nummerbehoud pas 24 september overgezet kan worden.
Er is geen enkele communicatie hierover geweest richting mij; ik heb geen mail, geen sms niets ontvangen. Slechte zaak, nu nog maar afwachten of het 24 september ook echt gaat lukken...