Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jeffrey40
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 28, 2015 om 15:17Vodafone betalingsproblemenHelaas tot op heden geen reactie meer mogen ontvangen van Vodafone op mijn verzoek hoe zij mij gaan compenseren..
Beetje jammer van Vodafone om dit af te doen met een simpel berichtje : Excuus voor het ongemak.
maakt de keuze voor de overstap naar een ander provider alleen maar makkelijker... -
Jul 24, 2015 om 16:05Vodafone betalingsproblemen@ Edrick3
dank je wel !
@Tijger1
Ik heb nog even de tijd om uit te zoeken wat bij mij past... vodafone in ieder geval niet meer. en dat na ruim 12 jaar... -
Jul 24, 2015 om 14:32Vodafone betalingsproblemen@hopetobehelping en Akkerdistel,
Ben blij dat het opgelost maar vind het erg jammer dat voor hun nu de kous af is en niet meer reageren op mijn mail waarin ik vraag hoe zij mijn tijd, energie en alles wat het mij gekost heeft te compenseren...nog een half jaartje en dan maar een overstap maken naar andere provider.. -
Jul 23, 2015 om 09:32Vodafone betalingsproblemenAan iedereen die gereageerd heeft op mijn topic,
Dit is wat er in mijn mailbox zat vanochtend.
Beste Jeffrey,
Ik heb nogmaals contact opgenomen met onze bank en de betaling á €38.60 is getraceerd en alsnog geboekt op je klantnummer [edit-red].
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ik heb ze natuurlijk netjes bedankt maar ook even gevraagd hoe ze denken mij te compenseren aangezien mij dit behoorlijk wat stress, irritatie, tijd en energie heeft gekost.
Nu blijkt dat het na 1 belletje met de bank was opgelost, vind het fijn dat dat de oplossing was maar erg beschamend voor Vodafone dat dat niet eerder gedaan was.
Vanaf de eerste sms'jes op 26 juni ben ik bezig geweest om mijn gelijk te halen..nu na 3,5 week is het eindelijk gelukt.
Bedankt iedereen voor de tips en ondersteuning ! -
Jul 21, 2015 om 16:50Vodafone betalingsproblemenMisschien is het een onderwerp voor het programma : Kan niet waar zin van de Vara..
-
Jul 21, 2015 om 16:48Vodafone betalingsproblemen@Tijger1
Ik heb uiteraard factuurnummer en klantnummer vermeld bij de betaling... mag aannemen dat het rekeningnummer klopt ( dit overgenomen van een automatisch incasso) en dat zij in het bericht niet aangeeft dat het geen rekeninnummer van hun is.. ;-) overigens wel bij iedere contactlegging om bevestiging gevraagd of het nummer wel klopt en en dit was het geval...
ik vind het werkelijk een belachelijke zaak, dit omdat ook mijn eigen bank aangeeft dat het niet moeilijk is om een betaling terug te vinden en dat de betaling van mijn kant correct is uitgevoerd.
heb nu ook al 6 verschillende namen gehad via mail en telefoon, ipv dat 1 persoon zijn tanden hier nou even in zet en dit netjes afhandelt ipv 10 verschillende personen... -
Jul 21, 2015 om 15:44Vodafone betalingsproblemenEven een update.
Dit is wat ik vandaag als antwoord kreeg op mijn mail.
Beste heer J Vissers,
Excuses, ik zie dat er inderdaad ook per e-mail contact is geweest met mijn collega. Mijn collega van de afdeling Betalingen geeft aan dat we de betaling niet kunnen terugvinden op NL83DEUT0265121817. Het betaalbewijs dat je ons hebt gestuurd is daarom doorgestuurd voor verder onderzoek. Ik verwacht dat we hier snel meer over weten.
Met vriendelijke groet,
Vera
Vodafone 24/7 Web Crew
Dit komt bij mij over alsof ze twijfelen aan de echtheid van mijn bewijs of ben ik nu heel zwart/wit?
vooralsnog is er dus geen oplossing en heb ik vandaag weer een sms gekregen met verzoek om tot betaling over te gaan om blokkade te voorkomen.
Volgens mijn bank is het zo klaar als een klontje en begrijpen ze niet waarom Vodafone zo moeilijk doet.. -
Jul 19, 2015 om 18:39Vodafone betalingsproblemen@ akkerdistel,
ik weet niet waarom Nadia van de webcare afdeling op zou moeten naar een andere baan aangezien zij diegene is die juist wel interesse toont in mijn probleem, de vraag rijst alleen of Nadia de positie heeft om het probleem serieus te benaderen en mij kan helpen aangezien een dame op Credit Admin afdeling ( die mag van mij wel op zoek naar een andere job) weigert verder te kijken dan haar neus lang is... Voorlopig geen reacties meer mogen ontvangen van Vodafone..:-( -
Jul 17, 2015 om 16:58Vodafone betalingsproblemen@ Tijger1
ik ben van mening dat het niet echt met mijn klacht te maken heeft aangezien ik erken dat de automatische incasso in eerste instantie niet lukte en ik een handmatige betaling heb gedaan.
de factuur klopt alleen de verwerking van de handmatige boeking niet.
Ik heb zojuist een mail gestuurd op verzoek van de webcare en deze is in behandeling..Ik wacht geduldig af al ben ik door deze situatie behoorlijk over de zeik.. maar dat gaat meer over de nalatigheid van medewerkers denk ik... -
Jul 16, 2015 om 20:22Vodafone betalingsproblemenVoor zover iedereen bedankt voor jullie reactie, ik waardeer het enorm en zal jullie opties om andere paden te bewandelen dan ook zeer zeker gaan doen.
gr Jeffrey