Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jeroenpm
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 8, 2015 om 09:02Senioren GSMineke48, het is mij uiteindelijk via bestelling@bcc.nl gelukt, probeer het ook eens.
-
Jul 7, 2015 om 14:38Senioren GSMvia bestelling@bcc.nl EINDELIJK contact... blijkt toestel niet eens op voorraad. Wat er op de site staat en de realiteit zijn dus 2 heel verschillende werelden.
Order gecancelled.
Dank allen voor jullie commentaar. -
Jul 7, 2015 om 13:08Senioren GSMEn hier, via Klachtenkompas het "voorstel tot afhandeling". Een knap staaltje Kastje-en-muur. Ik moet maar contact opnemen met het customer contact center.... Welke flap.... zet nu zo'n antwoord op klachtenkompas?
Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.
Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:
http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service -
Jul 7, 2015 om 12:35Senioren GSMdank je Reflecs..
-
Jul 7, 2015 om 12:04Senioren GSMHi beste Reflecs, bedankt voor je antwoord.
Probleem is dat wat er op de site staat niet klopt en een gekleurd doekje voor het bloeden is... die tekst staat er al een tijd, maar contact centre zelfs in de ochtend 1 minuut na "opening" (08.01) niet bereikbaar is.
BCC geloven doe ik al niet meer...