Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jessicak
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 17, 2013 om 21:34Advertentie Bol.com Google@diumenge
Ik denk recht op die aanbieding te hebben omdat Bol.com zelf de advertenties beheert in Google. Ze kunnen op ieder moment de tekst aanpassen of de advertentie weghalen, maar dat doen ze niet. Zij zijn dus verantwoordelijk.
Dat de aanbieding niet op hun website is te vinden, kan ik als consument niets aan doen. Ze kunnen het nu wel gebruiken als lokkertje naar hun website...
Daarnaast beweren ze dat Google verouderde info geeft, wat een regelrechte leugen is. Daar kan ik niet tegen. Iedereen kan een fout maken, maar geef het dan toe! En haal die advertentie weg. Maar dat doen ze niet.
Ik hoef die hele aanbieding niet meer, ik doe op deze manier liever geen zaken met een bedrijf. -
Apr 17, 2013 om 20:25Advertentie Bol.com GoogleSnel genoeg getest: als iemand nu googelt op "Sony PRS-T2" krijg ik nog de advertentie van bol.com bovenaan de pagina van Google...
Ze zijn niet erg snel in het aanpassen namelijk. -
Apr 16, 2013 om 04:59Advertentie Bol.com GoogleCarola, het is wel een advertentie! Ik heb het over het resultaat in Google bovenaan de pagina. Dat heet Google Adwords en dat zijn advertenties die door de bedrijven zelf worden beheerd.
Waar jij het over hebt zijn de natuurlijke resultaten in Google, en daar staat de tekst niet. -
Apr 15, 2013 om 20:15Advertentie Bol.com Google[quote=valerius-2 schreef op maandag 15 apr 2013, 20:02]Kijk maar eens in de voorwaarden van Bol.com of u daar iets over kan vinden.
Goede tip!
Ik heb even de algemene voorwaarden bekeken. Het enige wat in de buurt komt is dit: "Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet."
Als Bol.com het gooit op een vergissing dan zouden ze een punt kunnen hebben, maar ze geven Google de schuld... (wat dus heel erg vreemd is, want Bol.com is zelf beheerder van de Google Adwords campagne en dus in staat om het per direct aan te passen.)
Kortom: ik ben nog niet veel wijzer... -
Aug 27, 2012 om 12:17Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?"Die rente is echt verwaarloosbaar....." Dat klopt, maar tel eens al die klanten op die vooraf betalen... Het is een leuk extra potje, vergis je niet.
Ik zou nu ook niet meer vooraf betalen, maar ja 'moment van zwakte - vrouwen en schoenen'... ;-)
Ik mis inderdaad de flexibiliteit bij Dolcis. Ik geloof heus wel dat ik mijn geld terugkrijg, maar het is de houding wat mij stoort. Het gehele bedrag vooraf in de winkel betalen, belofte dat het op voorraad is, dan niet leveren en het geld alleen terugkrijgen via overschrijving meer dan twee weken na mijn aankoop van lucht.
"Sta eens in de voeten van de winkelier. Dan gaat u zaken beter begrijpen en dan wordt u ook een beetje mild in uw oordeel.."
Als ik ondernemer was, zou ik de klant voorop stellen; de klant geeft je namelijk bestaansrecht. Vooraf betalen blijf ik onzin vinden; je zult heus wel klanten hebben die het bestelde artikel niet komen ophalen maar de meerderheid neemt niet de moeite iets te bestellen en dan te laten schieten. Dat kleine percentage dat het artikel niet komt ophalen, overleef je wel. Of je verkoopt ze in de winkel of je stuurt ze weer terug naar het magazijn. (Je kunt ze gewoon terugsturen wanneer een volgende lading artikelen bij je winkel wordt afgeleverd.)
Ik denk juist dat de winkelier eens in de schoenen van de klant moet staan. Je koopt iets op de ene plaats, maar het geld krijg je terug via een omweg en na veel te lange tijd terug. Ik ga toch ook niet in de winkel zeggen als ik schoenen wil kopen dat ik na tien dagen het aankoopbedrag wel overmaak? -
Aug 26, 2012 om 20:55Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?[quote=oester schreef op zondag 26 aug 2012, 20:52]
Maar ja als je enkel en alleen uitkeringen gewend bent en niet weet hoe het in het bedrijfsleven gaat dan moet je niet reageren.
Dat lijkt me een onnodige sneer naar Jolijn. Excuses zouden op zijn plaats zijn. -
Aug 26, 2012 om 20:43Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?Ach, mijn vraag was ook of dit 'normaal' is. Dus eigen schuld...
Ik weet iig dat ik geen schoenen meer aanschaf via Dolcis. Ik ben het absoluut niet eens met doe ze dit hebben afgehandeld, ook al kan ik er niets aan veranderen. -
Aug 26, 2012 om 20:34Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?Hmmm, ik ben dus degene die moeilijk doet en het vreemd vind.
Die 30-dagen is voor het betalen van rekeningen, dat is toch echt iets anders...
En ja, makkelijk gezegd: niet betalen; zij vertelden mij dat het op voorraad was, dus ik vond dat ik mocht aannemen dat ik niet voor lucht betaalde. Hoe kon ik bedenken dat zij hun voorraad niet juist hebben geïnventariseerd. -
Aug 26, 2012 om 20:02Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?Wat ik bedoelde te zeggen: ik heb betaald in de winkel, dus mag ik toch ook in de winkel mijn geld terug krijgen? Daarnaast geldt die regel van 30 dagen toch voor geleverde producten? Ik heb nooit een product ontvangen...