Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jjso
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 21, 2014 om 10:26Welke rubriek te gebruiken ?[quote=tenormin schreef op maandag 20 okt 2014, 21:13][quote=jjso schreef op maandag 20 okt 2014, 20:04]Inderdaad [edit - redactie] uit Franeker
Het is voor ons geen enkel probleem,
Wij hebben u meerdere malen medegedeeld dat wij u deze laarzen niet hebben geleverd.
Oh, nu is het duidelijk, U heeft de laarzen helemaal niet geleverd?
[quote]Wij hebben u goede laarzen opgestuurd, u stuurt ons verkleurde en beschadigde laarzen terug.
Oh, u heeft toch laarzen opgestuurd. Rare klant zeg, om 1 laars een andere kleur te geven!
[quote]Die u volgens eigen zeggen onbeschadigd had geretourneerd. Later verspreidt u een foto waarop duidelijk te zien is dat dit niet het geval is en komt u op uw woorden terug. Ons advies was per direct na uw dreigmail (uw 1e mail) om de juridische weg te bewandelen. Dat doet u echter niet en gaat door met valste aantijgingen en vuilspuiterij.
Hé, u ziet geen kleurverschil maar alleen het krasje? Pearl heeft een aanbieding brillen, misschien daar maar eerst kijken voor u zo bars reageert op een paar duidelijk niet bij elkaar horende laarzen? Of denkt u dat de TS het ge-foto-shopt heeft?
Inderdaad wij hebben de laarzen die de klant heeft geretourneerd niet geleverd.
Dat hebben wij regelmatig medegedeeld. Daarnaast zijn de laarzen beschadigd.
De klant beweert dat hij ze onbeschadigd in de doos heeft gedaan. Gezien de foto kan dat dus ook niet waar zijn. Bovendien is het geen klein krasje maar een kras door de hele bovenlaag heen. Dat zie je echt niet over het hoofd. Ook niet als je vergeten bent je pearl bril op te zetten. -
Oct 21, 2014 om 10:24Welke rubriek te gebruiken ?Inderdaad [edit - redactie] uit Franeker
Het is voor ons geen enkel probleem,
Wij hebben u meerdere malen medegedeeld dat wij u deze laarzen niet hebben geleverd. Wij hebben u goede laarzen opgestuurd, u stuurt ons verkleurde en beschadigde laarzen terug. Die u volgens eigen zeggen onbeschadigd had geretourneerd. Later verspreidt u een foto waarop duidelijk te zien is dat dit niet het geval is en komt u op uw woorden terug. Ons advies was per direct na uw dreigmail (uw 1e mail) om de juridische weg te bewandelen. Dat doet u echter niet en gaat door met valste aantijgingen en vuilspuiterij. -
Oct 20, 2014 om 21:58Welke rubriek te gebruiken ?[quote=diumenge schreef op maandag 20 okt 2014, 21:46]Als klant echt andere laarzen teruggestuurd zou hebben, dan is die kras totaal niet relevant.
Jan Jansen schoenen outlet beweert dus dat een klant laarzen besteld, dan andere laarzen terugstuurt en gaat reclameren? Klopt dat Jan Jansen schoenen outlet?
Waarom dan een punt maken van die kras, het betreft toch andere laarzen?
Zéér ongeloofwaardig verhaal Jan Jansen schoenen outlet.
Dat is voor uw rekening.
Klant trekt zaken uit zijn verband
Wij hebben geen enkel belang om als (zeer klein bedrijf) verkeerde
laarzen of schoenen te leveren.
De kras is voor ons een extra bewijs. Bovendien beweert klant
dat hij de schoenen onbeschadigd in de doos heeft gestopt.
De foto bewijst anders. En het is geen oppervlakkig krasje.
Dus ja wat is nu geloofwaardig/
Maakt ook niet uit wij hebben gelukkig bewijzen genoeg.
Wij gaan hier ook verder niet in discussie.
Daar schiet niemand wat mee op. -
Oct 20, 2014 om 20:27Welke rubriek te gebruiken ?Zo is dat diumenge, meneer noemt ons om ons zwart te maken.
Wij noemen alleen zijn naam nog maar...