Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: joey0486
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 3, 2012 om 11:52Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?
GA NIET IN ZEE MET FERRATUM/SALDODIPJE.nl
Ik geef het op na meer als een uur nog niemand aan de lijn. Ik zie het allemaal wel.
Ook geen reactie op fax of e-mail gehad btw.
Allemaal bedankt in ieder geval. topic kan nog wel even openblijven, in de hoop dat meerdere mensen het lezen.
Groetjes!
Kan het niet vaak genoeg roepen.
GA NIET IN ZEE MET FERRATUM/SALDODIPJE.nl -
May 3, 2012 om 11:25Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?Dame en heer,
houden jullie het een beetje rustig?
Lol.
Even een update, Nog steeds nr 1 in de wachtrij met een wachtijd van ongeveer 4 minuten.
Na 42 minuten.
Maar gelukkig doen ze hun uiterste best om me zo snel mogelijk te helpen! (maar niet heus.)
Bedankt allemaal !
mvg,
Joey -
May 3, 2012 om 11:09Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?@ tdehond
Daar ga ik ook vanuit, maar ik blijf sms ontvangen dat ik nog moet betalen.
En de aanvraag is gedaan op mijn ouders adres..
Ik wil niet dat hier straks een of andere mafketel van het incassobureau zijn geld op komt halen aan de deur. Weet niet hoe dat in werking gaat verder.
Mocht dit zo zijn, iemand een idee hoe ik dit dan kan aanpakken?
Ik heb namelijk nog 1 dag volgens hun, dat is vandaag.
Grote kans dat ze binnenkort voor de deur staan.
NOG even een update!
Uw nummer in de wachtrij is : Éen!!! de wachtijd bedraagt ongeveer "vieur minuton" en dat al een half uur lang. Best knap he.
Ik maak me ook niet zozeer druk over die betaling, maar ik irriteer me kapot aan die service van ze.. En dat laat ik graag aan iedereen weten.
GA NIET IN ZEE MET FERRATUM!!!!
o.a.
Saldodipje.nl
ferratum.nl -
May 3, 2012 om 10:38Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?@tdehond
Ik wil ook niet discussiëren, ik licht je antwoord toe met mijn ervaring daarmee.
En wat Carola zeg, dat denk ik ook, maar kan het altijd proberen.
Fax heb ik net geprobeerd, nu even afwachten. -
May 3, 2012 om 10:21Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?Ik denk gewoon dat ze ons voor de gek houden met die zogenaamde "klantenservice".
Ik ben bang dat er pas gereageerd wordt als er een aangetekende brief naartoe gaat inderdaad. Denk dat ze amper werknemers hebben en om het politiek correct af te handelen gooien ze maar een bandje aan op dat telefoon nummer met:
"al onze medewerkers zijn in gesprek, u kunt uw vraag ook via e-mail stellen"
"we proberen u zo spoedig mogelijk te helpen, MAAR houd rekening met een lange wachtijd" (en dat heb ik gemerkt)
En in het begin hoor je nog hoeveel wachtende er voor je zijn en hoe lang het nog gaat duren.
Vaak is dat tussen de 2 en 4 minuten. Maar na een half uur (4x) heb je nog steeds dat zelfde bandje met die vreselijke vrouw om de 20 seconden.
Als ik die stem in het echt achter me hoor dan sta ik niet meer voor mezelf in. :P -
May 3, 2012 om 10:16Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?TS?
-
May 3, 2012 om 10:13Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?Tja, contactmogelijkheden genoeg.
Contact krijgen, ho maar... dat is dus het hele probleem.
Tja en via de post is idd een optie, maar voor zoiets stoms. Ik wil alleen weten of de betaling is aangekomen. ik weet zeker dat hij naar het goede rek. nr. is gegaan. -
May 3, 2012 om 09:58Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?By the way, ik weet dat het stom is om met deze bedrijven in zee te gaan, maar ja... ik ben toch zo stom geweest...
Een foutje in de tekst: "Op mail word niet of laat gereageerd".
Dit moet zijn: "Op mail wordt gewoonweg nooit gereageerd".
Oh oh oh, wat wordt ik hier chagrijnig van.
Ongelooflijk hoe ze mensen voor de gek houden met hun "klantenservice".
Als er iets niet goed gaat met bijvoorbeeld terugbetalen zijn ze gewoonweg onbereikbaar.
Dramatisch.