Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: joke1_57
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 14, 2015 om 18:20mag na 9 maanden alsnog opwaardering prepaid gevorderd worden?beste allemaal, hier is de uitslag van het hele gebeuren:
vandaag ontving ik een mail van de afdeling vergoedingen, dat mijn aanvraag is bekeken en terecht is bevonden. De factuur is bij deze gesloten.
iedereen bedankt voor het "steentje"bijdragen met ideeen en meningen.
Ik ben blij met de uitkomst -
Apr 6, 2015 om 14:29mag na 9 maanden alsnog opwaardering prepaid gevorderd worden?beste Jefta van tele2,
inmiddels al twee klachten brieven geschreven ( antwoord hierop duurt 14 werkdagen) , met een live medewerker gechat en gebeld met de klantenservice aan de hand van de factuur die ik opgestuurd heb gekregen, met als termijn van de factuur: over januari t/m maart 2015 die op 6 januari betaald is, dus dat klopt ook al niet.
Ik heb gebeld met Corien, die zegt dat die factuur dus is van juni 2014, maar dat er geen bewijs van kan worden gegeven dat ik heb opgewaardeerd/ niet betaald zou hebben. zij heeft me advies gegeven om naar de afdeling vergoedingen te mailen, met een verzoek om "kwijtschelding" van de factuur van 25 juni 2014 om dat het niet bewezen kan worden vanuit tele 2 dat het misgegaan is.( antwoord hierop duurt 10 werkdagen)
De afschrijving zou 7 april afgeschreven moeten worden, maar is dus geblokkeerd omdat ik die factuur niet onbewezen ga betalen. Ik wacht het antwoord op mijn klachtenbrieven en de afdeling vergoedingen af, evt. bel ik nogmaals als de herinnering binnenkomt, met de mededeling dat het allemaal loopt, dan moet dat maar bij bijzonderheden gemeld worden in het dossier. Ik ga dus ook geen verhogingen oid betalen, ik was op tijd met melden dat ik het er niet mee eens ben, jammer dat alle reacties van tele 2 zo laat komen of helemaal niet ( zoals het terugbellen binnen 24 uur, er is helemaal niet teruggebeld)
verder wil ik nog melden dat het inloggen ook niet lukt, ondanks herhaalde pogingen, dus er mankeert veel aan de site van tele 2 .
het contact komt steeds van mijn kant, helaas....ook nog eens naar u een speciaal bericht gaan doen gaat me te ver, ik heb al voldoende ondernomen om het rechtgezet te krijgen.
zodra de uitslag bekend is , schrijf ik hier weer.
J.v.A. -
Apr 2, 2015 om 11:37mag na 9 maanden alsnog opwaardering prepaid gevorderd worden?beste allemaal, bedankt voor de reacties,
het is inderdaad van Tele2, geen scam, voor facturen is inderdaad mijn adres nodig. ( en ik ben niet de enige die dit is overkomen heb ik gezien op de site van tele2)
Ik ben bezig met Tele2 om verder te horen hoe of wat en ik ga mijn rechtsbijstandverzekering vragen of dit zomaar kan
De machtiging voor afschrijven is geblokkeerd, tot nader order. Ik denk ook dat ik voortaan gewoon een prepaid kaartje koop i.p.v. telefonisch opwaarderen, om dit soort gedoe tegen te gaan.
En ze zullen moeten bewijzen dat ik niet betaald heb, op die datum. Alles is wat mij betreft gegaan zoals het altijd ging.Ik hanteer ook het principe: wie eist, bewijst.
Als ik niet opgewaardeerd zou zijn, dan kom ik daar niet na 9 maanden pas achter, want dan kan ik allang niet meer bellen omdat het tegoed dan allang op is . Ik waardeer alleen op als mijn tegoed bijna op is, als ik dan bericht krijg dat mijn tegoed binnen een kwartier is opgewaardeerd, ga ik ervan uit dat alles oke is en geen probleem, de afschrijvingen gingen ook goed, dus waarom die ene dan niet? en zonder bewijs dat dit ook echt gebeurd is en niet afgeschreven, ga ik niet akkoord.
Ik zal nog melden hoe het is afgelopen, voor ieder die daar in geinteresseerd is
met groet
J v A -
Mar 31, 2015 om 22:04mag na 9 maanden alsnog opwaardering prepaid gevorderd worden?ik waardeer maar heel weinig op, omdat dit nummer alleen is om bereikbaar te zijn voor mijn werk, en nee, dan weet ik niet meer wanneer ik voor het laatst heb opgewaardeerd. Ik let alleen op als ik het sms je krijg dat het tegoed bijna op is.
Ik heb mijn aandacht nodig bij belangrijker dingen dan of mijn opwaardering van 9 maanden terug wel is afgeschreven of of dat uberhaupt op die datum was.
hierbij sluit ik deze vraag af,bedankt allemaal voor het reageren -
Mar 31, 2015 om 21:56mag na 9 maanden alsnog opwaardering prepaid gevorderd worden?Jammer dat ik me hier moet verantwoorden voor mijn telefonisch opwaarderen en voor niet helemaal 100 % word versleten..... terwijl ik alleen maar vraag of iemand meer weet over of dit zomaar kan
ik kan telefonisch opwaarderen, en krijg daar achteraf een factuur van, zo werkt tele 2
kan ik ook niets aan doen. Ik betaal dus vooruit 20 euro en krijg dan 2.50 extra beltegoed, dat kan dag en nacht, wat handig is, als de winkels gesloten zijn en ik toch moet bellen voor mijn onregelmatige werk , ook als de winkels gesloten zijn. Ik kan dat opgebruiken en krijg een sms als het tegoed bijna op is, als waarschuwing.
( zo duidelijker uitgelegd? ;-) ) of ben ik nu....????
Misschien wel handig om voortaan alleen maar bonnen te kopen, dan is dat probleem uit de wereld, bedankt in ieder geval voor de tip. -
Mar 31, 2015 om 21:46mag na 9 maanden alsnog opwaardering prepaid gevorderd worden?ik heb steeds bij iedere opwaardering op mijn mobiel de melding gekregen dat mijn tegoed binnen een kwartier opgewaardeerd zo u zijn en kon dus altijd bellen.
Of het ook altijd van mijn rekening werd afgeschreven, keek ik niet, daar ik ervan uit ging, dat dat het geval zou zijn, anders lukte de opwaardering niet, , leek mij logisch.
als ze het kunnen bewijzen, dan wil ik ook overleggen hoe we het verder doen, maar zomaar incasseren omdat zij zeggen dat dit zo is gegaan , vind ik zelf vreemd.
Ik wacht af wat er nog meer voorbij komt :-) en wat het antwoord van Tele 2 is op mijn vraag om bewijs. -
Mar 31, 2015 om 21:33mag na 9 maanden alsnog opwaardering prepaid gevorderd worden?ja, ook bij prepaid krijg je achteraf nog een nota :-) vreemd maar waar, als je telefonisch opwaardeert.
Ik heb voor normaal gebruik een vaste telefoon. mijn prepaid is voorwerk, om bereikbaar te zijn ,daar ik niet op een vaste plek werk. Ik belde niet meer dan anders... maar dat is ook het punt niet, het gaat om het feit dat ze na 9 maanden komen met het bericht dat er door een fout niet zou zijn verrekend en dat ze dat nu alsnog even gaan doen.
Dat is wat ik vreemd vind, na zo lange tijd nog. Ik vroeg me af of dat zomaar kan?
Inmiddels heb ik gedaan wat hopetobehelping heeft geadviseerd en Tele 2 een mail gestuurd met de vraag om een bewijs van de opwaardering. Want ik weet echt na 9 maanden niet meer of ik dat gedaan heb, als het niet van mijn rekening is afgeschreven. ( u wel tijger1?)