Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: joops62
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 11, 2015 om 16:47Cashback actie Samsung 2015all,
Wil toch even reageren op mijn eigen onderwerp.
Gaat inderdaad niet om advies, gaat mij alleen of er meer mensen dit meemaken.
En vooral, dat men door de telefoon zegt dat het opgelost wordt, en een dag later een mail krijgt dat de actie gesloten is.
Of wel door Samsung Consumer Care van kastje naar muur wordt gestuurd met een informatie nummer wat 10ct/pm kost.
Ik wacht nog even af.
Bedankt alvast voor de reacties. -
Mar 9, 2015 om 15:19Cashback actie Samsung 2015philip,
Ik heb zowel telefonisch dan wel schriftelijk contact gehad met consumercare van Samsung.
Het complete verhaal verteld en gemaild.
telefonisch zeggen ze, dat gaan we oplossen en in de mail wordt wederom weer verwezen dat de actie teneinde is.
Vandaar mijn vraag zijn er meer consumenten die dezelfde werkwijze hebben.
We wachten maar even af... -
Mar 9, 2015 om 14:58Cashback actie Samsung 2015Hoi Philip,
Sterker nog ik heb 2 maal telefonisch contact gehad en men zei dat het in orde kwam, zojuist een mail ontvangen dat het niet uitbetaald werd, omdat de actie al lang gesloten zou zijn.
Ik denk een sterk staaltje ontmoedigingsbeleid voor 50 euro!!! -
Mar 9, 2015 om 14:05Cashback krijg ik niet terug van SamsungHallo,
Ik ervaar het zelfde met Samsung cashback actie, deze keer op een GALAXY Camera 200.
Ik ben het eens te laat is te laat.......
Als je dan na 6 weken informeert wanneer het geld overgemaakt wordt, dan verteld men dat de streepjescode niet ontvangen is....?
Maar stuurt u deze alsnog op dan wordt het geregeld......dat is wel vervelend...want de streepjescode heb je al opgestuurd...dus...
Gelukkig had ik de scan nog dus de deze opgestuurd.
En wat denk je....ja....u bent helaas te laat de actie is reeds gesloten....
Nu weet je waarom Samsung overgaat tot terug betaling (Cashback) na 8 weken.....
Ik vind het flessentrekkerij....