Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jtarroo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 19, 2011 om 16:44Huurgeiser, automatisch contractBedankt voor je snelle reactie. Onze geiser is ook een Fasto. Tempus heeft een tijdje geleden een onderhoudsbeurt gedaan en toen stelden ze vast dat de geiser vervangen moest worden. Ze hebben toen een nieuwe Fasto geplaatst. Als ze ons hadden gemeld dat wij de huurders van de geiser waren (wat ze dus niet hebben gedaan), hadden we waarschijnlijk zelf een geiser gekocht. Misschien leuk als Kassa hier een programma aan zou besteden. Volgens mij gebeurt dit dagelijks. Nogmaals bedankt voor je reactie!
-
Aug 19, 2011 om 13:38Huurgeiser, automatisch contract@ kassajpfrans:
Ik zit met hetzelfde probleem. Wij krijgen een nota voor het huren van de geiser terwijl er nooit een overeenkomst is geweest. Eneco liet weten dat het contract automatisch overgaat naar de nieuwe bewoner. Dit kan natuurlijk niet "automatisch". Een contract is een overeenkomst tussen twee partijen, en wij zijn geen deel van die partijen: Dat is ooit een huurder en Tempus geweest.
Ik ben erg benieuwd hoe jouw "geschil" is afgelopen. Wil je alsjeblieft hierover een post plaatsen?
@ birdies
Ook wij hebben gewoon gebruik gemaakt van de geiser. Dit heeft geen belletje doen rinkelen omdat je sommige huizen met, en andere huizen zonder geiser huurt. Ons huurcontract gaf hier geen uitsluitsel over.