Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: juul84
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 25, 2015 om 20:22Tele2 telefoonabonnement wat moet ik hiermee[quote=zoekster schreef op woensdag 25 feb 2015, 12:17][quote=tele2webcare schreef op woensdag 25 feb 2015, 11:42]Hoi Juul84,
Ik wil graag even met je mee kijken, maar ik heb jammer genoeg nog geen gegevens ontvangen via het forum. www.forum.tele2.nl. Zou je deze alsnog willen sturen? Ik zie het graag tegemoet.
Groetjes,
Su Ling
Waarom zo omslachtig, Su LIng? Geef gewoon een emailadres waar deze vraagsteller je kan bereiken.
Precies! Maar ben niet anders gewend -
Feb 25, 2015 om 20:20Tele2 telefoonabonnement wat moet ik hiermee[quote=tijger1 schreef op dinsdag 24 feb 2015, 22:27]Hebt u wel een mail naar het webcare team gestuurd? Zo nee, toch maar doen.
Heb ik gedaan -
Feb 25, 2015 om 20:18Tele2 telefoonabonnement wat moet ik hiermee[quote=tele2webcare schreef op woensdag 25 feb 2015, 17:24]We willen de topic starter graag helpen, helaas behoort email niet tot onze service kanalen. Alle manieren waarop er contact mogelijk is kun je hier vinden: https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Groetjes, Leonie
Ik heb gisteren een mail verzonden naar Webcare-NL@Tele2.com
Dit adres klopt niet? Doen jullie niks mee?
Ook heb ik op forum.tele2.nl onder onderwerp vragenvuur( gisteren en vandaag) , abonnement en onder klachten mijn tekst geplaatst. Dit is niet duidelijk? Niet aangekomen? Hoort niet op deze manier? -
Feb 24, 2015 om 22:09Tele2 telefoonabonnement wat moet ik hiermeeVandaag weer met Tele2 gebeld. Opmerkelijk 2 opties gekregen ! Optie 1 is het (volgens hun) openstaande bedrag van okt 2014 alsnog betalen, zodat ik een nieuw abonnement kan afsluiten ( want mijn telefoonabonnement is officieel niet meer ingebruik) bij Tele2 of elders en ze zouden dan bij Preventel mijn registratie ongedaan maken. Optie 2 is, niet betalen.. met alle gevolgen vandien! Tja, maar er moet toch betaald worden... werd er ff snel achteraan gezegd!
En bij Bos incasso moet u niet meer zijn mevrouw. Zij hebben uw dossier weer terug naar ons verzonden. Want de doorloop termijn is verstreken. Mijn advies is betalen mevrouw, want als u dat niet doet dan kan u nergens meer een nieuw abonnement afsluiten.
Ben er helemaal klaar mee! Ik zal een klacht naar de geschillencommissie versturen en bezwaar maken... Zoals jullie adviseren. -
Feb 24, 2015 om 20:44Tele2 telefoonabonnement wat moet ik hiermee[quote=tele2webcare schreef op dinsdag 24 feb 2015, 09:39]Hoi Juul84,
Wat een vervelend verhaal zeg! Ik kan mij voorstellen dat je hiervan baalt. Zou je dit het verhaal ook op ons forum willen plaatsen en mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en klantnummer. www.forum.tele2.nl. Ik kan je daar beter verder helpen! Ik wil graag even kijken waar het precies mis is gegaan.
Groetjes,
Su Ling -
Feb 24, 2015 om 20:39Tele2 telefoonabonnement wat moet ik hiermee[quote=zoekster schreef op dinsdag 24 feb 2015, 00:22]Ik kan me voorstellen dat u per direct wilt opzeggen bij Tele2, wat een administratieve puinhoop daar en wat laten ze u in de kou staan met uw problemen met Bos.
Zit u aan een of ander jaarcontract vast, of kunt u sowieso opzeggen?
Ik zou in ieder geval schadevergoeding eisen voor de tijd dat u bent afgesloten.
Waar u waarschijnlijk de fout mee bent ingegaan is alles telefonisch af te handelen. Daar zitten een paar jongens en meisjes aan de telefoon die van toeten noch blazen weten. Ik weet er alles van, ben er ook klant geweest. De voorkant weet niet wat de achterkant doet, als u begrijpt wat ik bedoel.
U zou kunnen overwegen een klacht in te dienen bij de geschillencommissie Telecommunicatie, maar dat duurt allemaal erg lang.
U kunt ook een een ingebrekestelling sturen waarin u eist dat binnen 2 weken uw telefoon weer wordt aangesloten, omdat alle rekeningen zijn betaald en omdat u nooit een achterstand in de betaling heeft gehad. Verder u eist een schadevergoeding voor de niet geleverde dienst. Gebeurt er binnen die 2 weken niets, dan ontbindt u na die 2 weken de overeenkomst met Tele2, zo vermeldt u.
Verzoek om een schriftelijke reactie binnen 2 weken.
Gezien de staat van dienst van Tele2 zou ik die brief aangetekend versturen.
U kunt evengoed nog bij de Geschillencommissie een klacht indienen om van de ban van Preventel af te komen.
Wat een ellende voor u, dat een bedrijf je het leven toch zo zuur kan maken.